Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ

Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ

 Մենյու

 

ԻՆՉՊԵՍ ՁԵՌՔ ԲԵՐԵԼ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

  • Ձեռք բերել նույնականացման քարտ տարածքային անձնագրային տեսչությունից
    (PIN և PUK ծածկագրերով):
  • Ձեռք բերել նույնականացման քարտ ընթերցող սարք
  • www.ekeng.am կայքից տեղադրել անհրաժեշտ ծրագրերը
  • Ակտիվացնել նույնականացման քարտի PIN և PUK կոդերը
  • Կատարել տարեկան սպասարկման վճարը
  • Գրանցվել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի Անձնական էջում
  • Կիրառել էլ.ստորագրությունը ՊԵԿ և մի շարք  այլ էլեկտրոնային համակարգերում:

 

Էլ ստորագրության ARX Cosign ծառայություն


Ծառայությունը տրամադրվում է բացառապես օտարերկրյա քաղաքացիներին, որոնք կարող են դիմել  ԷԿԵՆԳ ընկերություն՝  support@ekeng.am  էլ. փոստով ներկայացնելով իրենց փաստաթղթերը:
Էլեկտրոնային ստորագրության հավաստագիրը և ստորագրության սպասարկման ծառայությունը տրամադրվում է 3 տարի ժամկետով՝ գումարը կազմում է 30.000 ՀՀ դրամ:

 

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր`

  • Կացության քարտ
  • Սոցիալական քարտ կամ հանրային ծառայության համարանիշի տեղեկանք
  • Վճարման անդորրագիր

 

Ներբեռնել PDF pdf     Տպել pdf

⬅ Վերադառնալ