Էլ.Ստորագրություն

Տեղեկություն

Էլ.Ստորագրությունը նույնականացման քարտերի համակարգում

Նույնականացման քարտն իր մեջ ներառում է էլ. ստորագրության հավաստագիր: Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ապահովում է բարձր արտադրողականություն և արդյունավետություն` ծախսերի և կեղծիքների կրճատման շնորհիվ:

Էլ.Ստորագրության կիրառումը էլ. հաշվետվությունների համակարգում

Անհրաժեշտ քայլերը՝

1. Ձեռք բերել նույնականացման քարտ PIN և PUK ծածկագրերով (փակ ծրարով)` դիմելով ոստիկանության տարածքային անձնագրային բաժանմունք:

2. Իրականացնել 3000 ՀՀ դրամ էլ. ստորագրության տարեկան սպասարկման վճար:

3. Գրանցվել ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ համակարգում՝(տարածքային կենտրոններ) ձեռք բերելով Օգտվողի Անուն և Գաղտնաբառ:

Վճարման տարբերակներն են՝

Օնլայն վճարում – նախապես տեղադրել ստորագրող անձի նույնականացման քարտը և վճարել Visa, MasterCard կամ վիրտուալ ArCA վճարային քարտերի միջոցով:

Բանկային վճարում

Վճարումն իրականացնելուց 1/2 աշխատանքային օր հետո անհրաժեշտ է նույնականացման քարտով գրանցվել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ -ում:   Տես՝ Գրանցման ձեռնարկ և Տեսաուղեցույց:
Համակարգին անխափան միանալու նպատակով ցանկալի է կիրառել Google Chrome բրաուզերը:

Էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելուց հետո այլ էլեկտրոնային ծառայություններում այն վավերանում է 3 – 5 ժամվա ընթացքում:

 

Էլ.Ստորագրության գումարի վերադարձի ընթացակարգը

Գումարի վերադարձի գործընթացում cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին ներկայացվում են ստորև նշված փաստաթղթերը՝

1. Դիմում

Դիմումի ձև_Օնլայն վճարման վերադարձ
Դիմումի ձև_Բանկային վճարման վերադարձ

2. Նույնականացման քարտի երկկողմանի պատճենը (բացակայության դեպքում՝ անձնագրի և սոց. քարտի պատճենները)

3. Վճարման անդորրագիր

Հարցերի և մանրամասների համար կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ 374 10 512 882, 565931 հեռախոսահամարներով:

 
 

Էլ-ստորագրության կիրառումը կուտակային կենսաթոշակային համակարգում

Անհրաժեշտ քայլերը՝

1. Ձեռք բերել նույնականացման քարտ PIN և PUK ծածկագրերով (փակ ծրարով)` դիմելով ոստիկանության տարածքային անձնագրային բաժանմունք: Մեկ (1) նույնականացման քարտի արժեքն է 3000 ՀՀ դրամ:

2. Կատարել էլ. ստորագրության տարեկան սպասարկման վճար (Տես՝ վերոնշյալ 2-րդ կետ):

3. Նույնականացման քարտ կարդացող սարքերի և կուտակային կենսաթոշակային համակարգի վերաբերյալ դիմել <<Կենսաթոշակային համակարգի իրազեկման կենտրոն>> հիմնադրամ: Կայք՝ www.epension.am, թեժ գիծ՝ 114 (մարզերից՝ 0 8000 114):

Տես՝ Էլեկտրոնային ստորագրության սպասարկման ծառայությունների մատուցման պայմանագիրը:

Oտարերկրյա քաղաքացիներ

Էլ.ստորագրության ձեռքբերման նպատակով oտարերկրյա քաղաքացիները կարող են դիմել ԷԿԵՆԳ ընկերություն՝ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով:

Անհրաժեշտ փաստաթղթերն են`

• Կացության քարտ
• Սոցիալական քարտ կամ հանրային ծառայության համարանիշի տեղեկանք
• 10 000 ՀՀ դրամ ծառայության տարեկան սպասարկման վճար:


Նույնականացման քարտի էլ.ստորագրությունը պետական համակարգում

Նույնականացման քարտի էլեկտրոնային ստորագրությունը կիրառվում է պետական և մասնավոր բոլոր համակարգերում (էլ.կադաստր, ազդարար, համայնքային կառավարման համակարգ, «Մալբերի» փաստաթղթաշրջանառության համակարգ և այլն):

Տվյալ համակարգերում վավեր էլեկտրոնային ստորագրություն ապահովելու նպատակով անհրաժեշտ է տեղադրել հանրային հավաստագրեր:, որոնց տեղակայման քայլերը ներկայացված են ստորև.
Նույնականացման քարտի Էլ.ստորագրության վավերականացումը
Էլ. ստորագրության վավերականացումը ARX Cosign ծրագրով

ARX CoSign ստորագրության վավերականացման ծրագիր

 

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիր

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը նախատեսված է նույնականացման քարտի տվյալներին ծանոթանալու, արտահանելու և տպելու համար՝ առանց փոփոխություն կատարելու հնարավորության: Տես՝ Նույնականացման քարտի ընթերցման պայմանագիր:
Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրման համար սեղմեք այստեղ
Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ուղեցույցի հետ ծանոթանալու համար սեղմեք այստեղ

Կապ մեզ հետ

ԷԿԵՆԳ-ի հաճախորդների սպասարկման բաժինը պատրաստ է արձագանքել Ձեր խնդիրներին և օժանդակել Ձեզ:

Սպասարկման կենտրոններ՝ ք.Երևան, Կոմիտաս 35:

Աշխատանքային օրեր` երկուշաբթի-ուրբաթ
Սպասարկման ժամեր` 10:00-18:00

Հեռախոսահամարներ`
• 374 10 512 882
• 374 60 464 504
• 374 10 565 931

Էլ. փոստ `cssupport@ekeng.am
Skype` ekengcustomersupport – հասանելի է յուրաքանչյուր աշխ. օր, ժամը 10:00-17:00:

Էլեկտրոնային ստորագրության ծրագրի տեղադրման, օգտագործման և այլ առկա խնդիրների դեպքում կարող եք օգտվել “Հեռահար Սպասարկում” ծառայությունից:

ID քարտ & Էլ-ստորագրություն

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. Խնդրում ենք առանձնահատուկ ուշադրություն դարձնել PIN և PUK կոդերին (PIN և PUK կոդերը տրամադրվում են փակ ծրարով անձնագրային բաժանմունքում` նույնականացման քարտի հետ միասին: Ապահովության համար համոզվել, որ նույնականացման քարտի համարը և PIN/PUK կոդեր պարունակող ծրարի վրա գրված Document Number թվերը համընկնում են: Անհամապատասխանության դեպքում դիմել անձնագրային բաժանմունք` մինչև քարտի ակտիվացում կատարելը):

Նույնականացման քարտի առաջին իսկ օգտագործման ժամանակ անհրաժեշտ է ակտիվացնել PIN կոդը: Այն բլոկավորվում է 3 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում:


Անհրաժեշտ Ծրագրեր և Օգտվողի Ձեռնարկներ

Ծրագրեր

1. Cryptocard Suite Manager

Էլեկտրոնային ստորագրության կիրառման համար անհրաժեշտ է տեղադրել Cryptocard Suite Manager ծրագիրը: Ստորև ներկայացված են ծրագրի տեղադրման տարբերակները` հետևյալ օպերացիոն համակարգերի դեպքում.

Windows XP
Եթե համակարգչում տեղադրված է Windows XP 64 bit տարբերակը, ապա անհրաժեշտ է տեղադրել նախ Cryptocard Suite Manager ծրագրի Windows 32 տարբերակը, այնուհետև՝ 64 bit – Windows 64:

Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Windows Vista, Windows 7 և 8 օպերացիոն համակարգերի 32 և 64 բիթ տարբերակների դեպքում անհրաժեշտ է տեղադրել միայն Cryptocard Suite Manager ծրագրի – Windows 32 տարբերակը:

2. JSignPDF

PDF ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է բեռնել և տեղադրել JSignPDF ծրագիրը (տարբերակ 1.4.5)

Եթե նույնականացման քարտ կարդացող սարքի ծրագիրը ( driver -SCR 3310 մոդել) չի տեղադրվել համակարգչում ավտոմատ կերպով, ապա անհրաժեշտ է տեղադրել այն՝ սեղմելով հետևյալ հղման վրա.

SCR-DRIVER
Տեղադրման Ուղեցույց (SCR3xxx driver)


Ձեռնարկներ

Ծրագրերի տեղադրման և կիրառման համար կարող եք ծանոթանալ Օգտվողի ձեռնարկի հայերեն տարբերակի հետ (ձեռնարկները պարբերաբար թարմացվում են)`

Օգտվողի Ձեռնարկ, տարբերակ 1.6

Տեսաուղեցույց, տարբերակ 1.1

Տեսաուղեցույցի առանձնացված և թարմացված տարբերակների հետ կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկներ ենթաբաժնում:

Ձեռնարկների առավել ընդլայնված տարբերակները անգլերեն լեզվով ներկայացված են ստորև`
CryptoCard Suite Manager Userguide
JSignPdf userguide

Ձեռնարկի վերաբերյալ առաջարկների և կարծիքների դեպքում կարող եք զանգահարել 010 512 882 հեռախոսահամարով կամ գրել cssupport@ekeng.am էլ-հասցեին:


Հանրային հավաստագրեր

2012թ. թողարկում`
CitizenCA CRT
NationalRootCA CRT

2013թ. թողարկում`
CAofRoA CRT
NationalRootCA CRT

Հանրային հավաստագրերի տեղադրման քայլերին կարող եք ծանոթանալ “Հարցեր” բաժնի “Ինչու եմ ստանում Validation Error հաղորդագրությունը MS Office ֆայլեր ստորագրելիս” կետից:


CRL կամ անվավեր հավաստագրերի ցուցակ

2012թ. թողարկում՝
CitizenCA CRL
NationalRootCA CRL

2013թ. թողարկում՝
CAofRoA CRL
NationalRootCA CRL

Հարցեր

  • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՇՏԵՄԱՐԱՆ

  • Ինչպես ծանոթանալ Էլ.շտեմարանի ձևավորման և վարման ուղեցույցի հետ

    Էլեկտրոնային շտեմարանի ձևավորման և վարման ուղեցույցի հետ ծանոթանալու համար սեղմեք
    այստեղ:

  • Որոնք են Էլ.շտեմարանից օգտվելու քայլերը

    Էլ.շտեմարանից օգտվելու քայլերն են.
    1. Բջջային հեռախոսին SMS հաղորդագրություն ստանալուց հետո անհրաժեշտ է մուտք գործել https://erepo.gov.am/activation հղում
    2. Մուտքագրել ստացված օգտվողի անունը(օրինակ` n.kocharyan) և էլ.փոստի հասցե
    3. Էլ.փոստին ուղարկված նամակում անհրաժեշտ է սեղմել առկա հղման վրա և 2 անգամ մուտքագրել գաղտնաբառ
    4. Մուտք գործել https://erepo.gov.am հղում օգտվողի անունով և հաստատված գաղտնաբառով:

  • Ինչպես Էլ.շտեմարանում գրանցել նոր աշխատակից

    1. Անհրաժեշտ է սեղմել Գրանցել նոր աշխատող հղման վրա

    reg_1

    2. Մուտքագրել աշխատակցի Սոց.քարտը և սեղմել Որոնել
    reg_2

    3. Բացված էջում աշխատակցի “Անձնական տվյալներ”-ն անփոփոխ են և չեն խմբագրվում

    4. Աշխատակցի “Աշխատողի տվյալներ” բաժնում անհրաժեշտ է լրացնել դաշտերը, նշել “Շահառու” հատվածը և ընտրել ամսաթվերը, որից հետո սեղմել “Ավելացնել”
    reg_3

  • Որ բրաուզերն է անհրաժեշտ ունենալ Էլեկտրոնային շտեմարանից օգտվելու համար

    Էլ.շտեմարան համակարգից օգտվելու համար անհրաժեշտ է ունենալ Google Chrome բրաուզերը

  • Ինչու եմ ստանում «տվյալ օգտվողը արդեն ակտիվ է» հաղորդագրությունը

    Վերոնշյալ հաղորդագրությունը հայտնվում է այն դեպքում, երբ օգտվողն արդեն ակտիվ է, այսինքն տվյալ օգտվողն արդեն ակտիվացրել է իր օգտվողի անունը` սեղմելով էլ-փոստով ստացված հղման վրա:

  • Ինչպես վարվել Էլ.շտեմարանի մուտքի գաղտնաբառը կորցնելու դեպքում

    Էլ. Շտեմարանի մուտքի գաղտնաբառը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է մուտքագրել օգտվողի անունը և սեղմել “Forgot Your Password” կոճակի վրա:

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել Օգտվողի անունը և հանրային ծառայության համարանիշը(սոց քարտ) և սեղմել «Ուղարկել Էլ.փոստ»


    Օգտվողի անունի ակտիվացման ժամանակ ստացված էլ.փոստին ստացվում է նամակ` գաղտնաբառի փոփոխման հղմամբ: Ստացված նամակում անհրաժեշտ է սեղմել «այստեղ» հղման վրա:

    Ուշադրություն. Եթե ստացված նամակը ավելի ուշ է ընթերցվում, ապա հղման վրա սեղմելիս ստացվում է «Ակտիվացման կոդի ժամկետը սպառվել է» հաղորդագրություն: Գաղտնաբառի վերականգնումը անհրաժեշտ է սկսել առաջին քայլից:

    «Այստեղ» հղման վրա սեղմելուց հետո բացվում է պատուհան, որտեղ «Նոր ծածկագիրը» տողում անհրաժեշտ է մուտքագրել ցանկալի գաղտնաբառը և կրկնել այն «Կրկնել ծածկագիրը տողում», որից հետո անհրաժեշտ է սեղմել «Փոխել» կոճակի վրա:

    Փոփոխության բարեհաջող ավարտից հետո բացվում է մուտքագրման սկզբնական պատուհանը, որտեղ անհրաժեշտ է մուտքագրել Օգտվողի անունը և նոր գաղտնաբառը:

  • Ինչպես արտահանել գրանցված աշխատակիցների ցանկը Էլեկտրոնային շտեմարանում

    Էլեկտրոնային շտեմարանում գրանցված աշխատակիցների ցանկի արտահանման համար անհրաժեշտ է սեղմել Որոնել աշխատակից հատվածի վրա սեղմել Արտահանել CSV կոճակի վրա:
    Ցանկը հնարավոր է արտահանել ըստ ազատված աշխատակիցների, շահառուների, ոչ շահառուների` նշելով համապատասխան հատվածի վրա, կամ ամբողջ ցուցակը` որևէ հատված չնշելով:

    reg_3
    reg_3

    Արտահանելուց հետո տվյալ ֆայլը պահպանվում է CSV ֆորմատով, որն անհրաժեշտ է բացելMS Excel ծրագրով:

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԵՐ

  • Ինչ է նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիությունը և քաղաքացու ինքնությունը հավաստող փաստաթուղթ է՝ նախատեսված Հայաստանի Հանրապետության տարածքում օգտագործելու համար: Այն պլաստիկ քարտ է, որի վրա ամրագրված են անձի տվյալները:

  • Ինչ է պարունակում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը պարունակում է քաղաքացու տվյալները, տվյալների պաշտպանվածությունն ապահովող քարտին հատուկ անհատական կրիպտոգրաֆիկ բանալի, էլեկտրոնային թվային ստորագրության և նույնականացման համար հավաստագրեր:

  • Ինչ է անհրաժեշտ իմանալ նույնականացման քարտ ստանալիս

    Ուշադրություն. Նույնականացման քարտ ստանալիս անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել PIN/PUK թղթի վրա գրված Document Number թվերին: Դրանք պետք է նույնությամբ համապատասխանեն նույնականացման քարտի վրա նշված “նույնականացման քարտի համարին”: Անհամապատասխանության դեպքում դիմել անձնագրային բաժանմունք` մինչև PIN/PUK կոդերի ակտիվացում կատարելը:

  • Ինչպես վարվել երկրորդ անգամ նույնականացման քարտ ձեռք բերելիս

    1 տարվա ընթացքում նույնականացման քարտի կորստի կամ չեղարկման դեպքում, երկրորդ նույնականացման քարտ ձեռք բերելու դեպքում էլ.ստորագրության տարեկան սպասարկման վարձավճարը կատարելու անհրաժեշտություն չկա: Երկրորդ նույնակացման քարտ ստանալուց հետո անհրաժեշտ է դիմել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ` անհրաժեշտ վերաակտիվացումն ապահովելու համար:

  • Որ տարիքից սկսած անձը կարող է ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    16 տարեկանից բարձր ցանկացած ՀՀ քաղաքացի, կարող է ունենալ նույնականացման քարտ` կամավոր սկզբունքով:

  • Ինչպես ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    Քաղաքացին նույնականացման քարտ ստանալու նպատակով դիմում է ներկայացնում իր հաշվառման վայրի տարածքային անձնագրային ծառայություն:

  • Քանի աշխատանքային օրվա ընթացքում է տրամադրվում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը տրամադրվում (փոխանակվում) է դիմում ներկայացնելու օրվան հաջորդող 15-րդ աշխատանքային օրը կամ քաղաքացու ցանկությամբ առավել սեղմ ժամկետներում` գանձվող վճարի դիմաց:

  • Որն է նույնականացման քարտի ձեռք բերմանը հաջորդող քայլը

    Նույնականացման քարտ ձեռք բերելուց հետո անհրաժեշտ է գրանցվել ՊԵԿ համակարգ, այնուհետև՝ ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի առցանց համակարգ` էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելու նպատակով (տես՝ Տեղեկություն բաժինը – www.ekeng.am->Էլ.Ստորագրություն->Տեղեկություն):

  • Ինչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ հարկային ծառայության հետ գործարքի համար

    Տվյալ հարցով մոտենալ էլ. հաշվետվությունների սպասարկման կենտրոններ (Տարածքային, Խորենացի 7ա) կամ զանգահարել հետևյալ հեռախոսահամարներով`
    374 60 544 771 (Խորենացի Սպասարկման կենտրոն)
    374 0322 2 42 04 (Վանաձորի սպասարկման կենտրոն)

  • Ինչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելու համար

    ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի համակարգում հաճախորդի գրանցումը տեղի է ունենում առցանց տարբերակով և փաստաթղթերի կարիք չկա:

  • Ինչպես վարվել, եթե արդեն ունեմ էլեկտրոնային ստորագրություն (Cosign համակարգ)

    Էլ. Ստորագրության հին` Cosign համակարգը արգելափակման փուլում է: Անհրաժեշտ է անմիջապես դիմել անձնագրային տարածքային բաժանմունք և ձեռք բերել նույնականացման քարտ:

  • Կարող է արդյոք օտարերկրյա քաղաքացին ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    Օտարերկրյա քաղաքացիներին նույնականացման քարտեր չեն տրամադրվում:
    Էլեկտրոնային ստորագրություն ստանալու նպատակով նրանք կարող են նամակ հղել cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարել 374 10 512 882 հեռախոսահամարով (տես՝ Տեղեկություն բաժինը – www.ekeng.am->Էլ.Ստորագրություն->Տեղեկություն):

  • Քանի տարի է գործում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը տրվում է 10 տարի վավերականության ժամկետով:

  • Ինչպես վարվել նույնականացման քարտը կորցնելու դեպքում

    Նույնականացման քարտը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է դիմել անձնագրային տարածքային բաժանմունք` նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերելու նպատակով:

  • Կարելի է արդյոք նույնականացման քարտը կիրառել արտերկրում

    Ոչ, նույնականացման քարտը կիրառվելու է որպես անձը հաստատող փաստաթուղթ միայն ՀՀ տարածքում:

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԻ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՀԱՐՑԵՐ

  • Ինչպես ծանոթանալ ID քարտերի ստորագրության ծրագրերի և օգտագործման ձևի հետ

    Խնդրում ենք ծանոթանալ Օգտվողի Ձեռնարկի հետ, տարբերակ 1.6: Ձեռնարկը պարբերաբար թարմացվում է և ներառում նոր` լրացուցիչ տեղեկություն: Խնդրում ենք պարբերաբար հետևել և հարցերի, առաջարկությունների և դիտողությունների համար զանգահարել 010 512 882 հեռախոսահամարով:

  • Ինչպես միացնել նույնականացման քարտը համակարգչին

    Նույնականացման քարտի էլ. ստորագրության կիրառման համար անհրաժեշտ է ունենալ USB Card Reader սարք, որը միանում է համակարգչին USB 2.0 պորտով:

  • Ինչ պահանջների պետք է համապատասխանի նույնականացման քարտ կարդացող սարքը

    1. Սարքը պետք է ունենա արագագործ USB միացում
    2. Սարքը պետք է համապատասխանի ISO 7816 ստանդարտին
    3. Սարքը պետք է ապահովի T=0, T=1 պրոտոկոլների համապատասխանությունը
    4. Սարքը պետք է ապահովի նույնականացման քարտի ID-1 չափի համապատասխանությունը

  • Որոնք են նույնականացման քարտ կարդացող սարքի մոդելները

    1. SCR 3310/3310 v2.0 smart card reader
    2. Actividdentity USB reader v3.0
    3. Athena ASEDrive IIIe USB reader
    4. Omnikey 3021 USB reader

  • Ինչ ծրագրեր են կիրառվում նույնականացման քարտերի էլեկտրոնային ստորագրության համար

    Նույնականացման քարտում պարունակվող էլ-ստորագրությունների կիրառման համար անհրաժեշտ է տեղադրել Cryptotech Suite և JSignPDF (PDF ֆայլերը ստորագրելու համար) ծրագրերը:

  • Ինչու եմ ստանում “Device driver was not successfully installed” հաղորդագրությունը

    Եթե նույնականացման քարտ կարդացող սարքի ծրագիրը (driver) չի տեղադրվել համակարգչում ավտոմատ կերպով, ապա համակարգչի էկրանի աջ անկյունում հայտնվում է հետևյալ հաղորդագրությունը.

    Ստորև տեղադրված է համապատասխան ծրագիը(driver).
    SCR3310 driver: SCR3xxx_V8.45

  • Ինչ ծրագրերի և օպերացիոն համակարգերի հետ են համատեղելի CryptoCard Suite Manager և JSignPDF ծրագրերը

    CryptoCard Suite և JSignPDF ծրագրերը համատեղելի են հետևյալ օպերացիոն համակարգերի և ծրագրերի հետ.

    • • Windows XP(ցանկալի է SP3)
    • • Windows Vista
    • • Windows 7, Windows 8
    • • LINUX
    • • MS Office 2003 / 2007 / 2010
    • • Adobe Acrobat, Adobe Reader 6 կամ ավելի նոր տարբերակներ
  • Հնարավոր է նույնականացման քարտի ստորագրությունը կիրառել հեռահար եղանակով (Remote Desktop)

    Նույնականացման քարտը հնարավոր չէ կիրառել հեռահար եղանակով(remote): Քարտն անհրաժեշտ է միացնել անմիջապես համակարգչին, որում պետք է իրականացվի ստորագրության տեղադրումը:

  • Ինչպես տեղադրել Cryptotech Suite ծրագիրը

    Անհրաժեշտ է ընտրել տեղադրման համապատասխան տարբերակը (Windows 32 կամ Windows 64):

    Cryptotech Suite ծրագիրը – Windows 32

    64 բիթ օպերացիոն համակարգի դեպքում, անհրաժեշտ է տեղադրել նախ 32 ` այնուհետ 64 բիթ ՕՀ-ի համար նախատեսված տարբերակը:
    Cryptotech Suite ծրագիրը – Windows 64

    Կրկնակի սեղմել CryptoCardSuite.exe ֆայլի վրա, որից հետո բացվում է հետևյալ պատուհանը: Անհրաժեշտ է սեղմել next> next> Install> Finish
    Ծրագրի բարեհաջող տեղադրման դեպքում Start Menu ցանկում ավելանում է CryptoTech թղթապանակ` բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչներով:

  • Ինչ են PIN և PUK կոդերը

    PIN (Personal Identification Number) կոդը տվյալ անձի անձնական նույնականացման համարն է: PIN -ը կարող է պարունակել թվեր և/կամ անգլերեն տառեր:

    PUK (Personal Unlocking Key) – անձնական ապաբլոկավորման բանալի, որն օգտագործվում է PIN կոդի ապաբլոկավորման համար: PUK-ը ևս կարող է պարունակել թվեր և/կամ անգլերեն տառեր:

  • Ինչպես ակտիվացնել նույնականացման քարտի PIN կոդը

    Նույնականացման քարտի առաջին իսկ օգտագործման ժամանակ անհրաժեշտ է ակտիվացնել PIN կոդը, հակառակ դեպքում առանց ակտիվացման քարտը կիրառելու դեպքում հավաստագիրը չի աշխատի:
    PIN կոդն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է միացնել Card Reader սարքը, տեղադրել նույնականացման քարտը, բացել CryptoCard Suite Manager ծրագիրը, նշել ARMID (AuthPIN) և սեղմել Activate կոճակը:

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը` Initial PUK դաշտում, PIN կոդը New PIN դաշտում և հաստատել` կրկին մուտքագրելով confirm դաշտում:

    Գործողությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK:

    Նույն քայլերը կատարել նաև ARMID(SignPIN) տողի համար:

  • Ինչպես փոփոխել Pin կոդը

    PIN կոդը փոխելու համար անհրաժեշտ է միացնել Card Reader սարքը, տեղադրել նույնականացման քարտը, մեկնարկել CryptoCard Suite ծրագիրը, նշել ARMID (AuthPIN) և սեղմել ChangePIN կոճակը:

    Բացված նախազգուշական պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել YES կոճակը:

    Նոր բացված պատուհանում PUK դաշտում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը: New PIN դաշտում մուտագրել PIN կոդը և հաստատել այն` կրկնելով confirm դաշտում, որից հետո սեղմել OK

    Գործողությունները հաջողությամբ իրականացնելուց հետո բացվում է հետևյալ պատուհանը

  • Ինչու եմ ստանում PIN blocked հաղորդագրությունը

    ՈՒշադրություն- PIN կոդը 3 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում այն բլոկավորվում է:

    PIN կոդի ապաբլոկավորման համար անհրաժեշտ է բացել CryptoCard Suite Manager ծրագիրը և սեղմել Unblock կոճակը:

    Բացված նախազգուշական պատուհանում սեղմել Yes

    Բացված պատուհանում PUK դաշտում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը: New PIN դաշտում մուտքագրել PIN կոդը և հաստատել այն` կրկնելով confirm դաշտում:

    Գործողությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK:

  • Ինչպես վարվել PUK կոդը կորցնելու դեպքում

    PUK կոդը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է դիմել տարածքային անձնագրային բաժանմունք` նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերելու նպատակով:

  • Ինչպես ապահովել նույնականացման քարտի PIN կոդի անվտանգությունը

    Նույնականացման քարտի PIN կոդի անվտանգությունն ապահովելու համար խորհուրդ է տրվում առաջին անգամ համակարգչին միացնելիս կատարել ակտիվացում: PIN կոդի ակտիվացման ժամանակ 3 անգամ սխալի մասին հաղորդագրություն ստանալուց հետո քարտի հավաստագիրը համարվում է անվավեր և անհրաժեշտ է նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերել` դիմելով Ոստիկանության անձնագրային բաժանմունք:

  • Ինչպես ապահովել նույնականացման քարտի PUK կոդի անվտանգությունը

    Նույնականացման քարտի PIN կոդի փոփոխության, ապաբլոկավորման և այլ դեպքերում PUK կոդը 9 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում այն բլոկավորվում է, որից հետո անհրաժեշտ է ձեռք բերել նոր նույնականացման քարտ:

  • Ինչպես համոզվել, որ նույնականացման քարտի հավաստագիրն առկա է համակարգչում

    Նույնականացման քարտը համակարգչին միացնելուց հետո աշխատանքային սեղանի աջ անկյունում հայտնվում է հետևյալ հաղորդագրությունը`

  • Ինչպես տեղադրել նույնականացման քարտի հավաստագիրը

    Եթե նույնականացման քարտի հավաստագիրը ավտոմատ չի տեղադրվել համակարգչում, ապա անհրաժեշտ է Cryptotech Suite Manager ծրագրում կրկնակի սեղմել ARMID(AuthPIN) տողի վրա, բացված պատուհանում կրկնակի սեղմել Certificate: X.509 տողի վրա

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել Install Certificate

    Բացված պատուհանում սեղմել Next>, նշել Place all certificates in the following store, այնուհետև սեղմել Browse կոճակի վրա

    Բացված ցանկից ընտրել Trusted Root Certification Authorities և սեղմել OK

    Բացված պատուհանում սեղմել Finish:

    Գործողությունների բարեհաջող ավարտից հետո բացված պատուհանում սեղմել OK:

  • Ինչու են բացակայում հավաստագրերի նշանները Cryptotech Suite Manager ծրագրում

    Եթե Cryptotech Suite Manager ծրագրում բացակայում են հավաստագրերի մանուշակագույն նշանները, ապա անհրաժեշտ է Cryptotech Suite Manager ծրագիրը կրկին տեղադրել (ցանկալի է այն նախապես ջնջել, համակարգիչը վերբեռնել(restart), այնուհետև տեղադրել):

    Ծրագիրը տեղադրելուց հետո համոզվել, որ հավաստագրերի նշաններն առկա են.

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2003 փաստաթուղթ

    MS Word 2003 ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, որից հետո Tools մենյուից ընտրել Options ենթամենյուն:

    Բացված պատուհանում ընտրել Security հատվածը և սեղմել Digital Signatures կոճակի վրա:

    Բացված պատուհանում սեղմել Add

    Նշել ստորագրող անձի հավաստագիրը և սեղմել OK


    Գործընթացն ավարտելուց հետո ստորագրությունը երևում է փաստաթղթի ներքևում.

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2007 փաստաթուղթ

    MS Word 2007 ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, որից հետո Office կոճակից ընտրել Prepare-> Add a Digital Signature

    Ստորագրությունն ավելացնելու համար սեղմել OK կոճակը:


    Բացված Sign պատուհանում կարելի է անտեսել “Purpose for signing this document” տողում և սեղմել Sign.


    Sign կոճակը սեղմելուց հետո բացված CryptoTech SCP պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել Pin կոդը և սեղմել OK: Ստորագրությունը վերջնական հաստատվում է`բացված պատուհանում OK սեղմելով:

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2010 փաստաթուղթ

    Նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, այնուհետև File մենյուից ընտրել Info-> Protect Document-> Add a Digital Signature

    Ստորագրությունն ավելացնելու համար սեղմել OK կոճակը:

    Sign պատուհանում կարելի է անտեսել “Purpose for signing this document” և սեղմել Sign.

    Բացված CryptoTech SCP պատուհանում մուտքագրել Pin կոդը և սեղմել OK.
    Ստորագրությունը վերջնական հաստատվում է`բացված պատուհանում OK սեղմելով:

  • Ինչու չեմ կարողանում ստորագրել MS Word 2007 փաստաթղթերը

    Windօws XP Օպերացիոն Համակարգի դեպքում MS Word 2007 ֆայլեր ստորագրելիս «Your signature could not be added….» հաղորդագրություն ստանալու դեպքում անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերից որևէ մեկը.
    Word 2007
    1. MS Word 2007 տարբերակը փոխել 2010-ի,
    2. Համակարգչից հեռացնել(uninstall) ARX CoSign ծրագիրը,
    3. Տեղադրել(install) նույնականացման քարտի և հանրային հավաստագրերը(www.ekeng.am ->Էլ-ստորագրություն ->ID քարտ և էլ-ստորագրություն բաժնից):
    Եթե վերոնշյալ քայլերը կատարելուց հետո խնդիրը չի լուծվել, ապա անհրաժեշտ է զանգահարել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ` 010 512 882 հեռախոսահամարով կամ նամակ գրել cssupport@ekeng.am էլ-փոստին:

  • Ինչու եմ MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում “Your Signature could not be added to the document….” հաղորդագրությունը

    Եթե MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում եք վերոնշյալ հաղորդագրությունը, ապա անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերը.

    Start -> Programs -> Microsoft Office -> մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել Microsoft Office Word 2010 -ի վրա, սեղմել Properties և նշել Compatibilty: Նշել Run հատվածը (checkbox) և ընտրել Windows XP (Service Pack 3), որից հետո սեղմել OK:

    Անհրաժեշտության դեպքում նույն քայլերը կատարել Microsoft Office Excel և Microsoft Office PowerPoint ծրագրերի համար:

  • Ինչու չեմ տեսնում “Add a Digital Signature” տողը Microsoft Office 2010 Starter տարբերակում

    Microsoft Office 2010 Starter տարբերակում բացակայում է “Add a Digital Signature” տողը, ուստի խորհուրդ է տրվում տեղադրել Microsoft Office 2010 Proffesional տարբերակը:

  • Ինչպես ստորագրել MS Word փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից

    Միևնույն փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է տեղադրել 2-րդ նույնականացման քարտը կարդացող սարքի մեջ, Office կոճակից ընտրել Prepare->Add a digital Signature, և Sign պատուհանում սեղմել Change.

    Բացված հավաստագրերի ցանկից անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան ստորագրող անձի հավաստագիրը, սեղմել OK և սեղմել Sign:

  • Կարող եմ արդյոք փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը MS Office փաստաթղթերում

    MS Word ֆայլերում ստորագրության գրաֆիկական պատկեր ունենալու համար անհրաժեշտ է Insert մենյուից ընտրել Signature Line ենթամենյուն և ընտրել Microsoft Office Signature Line

    1

    Բացված պատուհանում սեղմել OK

    2

    Signature Setup պատուհանում կարելի է լրացնել առաջարկվող դաշտերը (ստորագրողի անուն ազգանուն, պաշտոն և էլ-փոստի հասցե) կամ անտեսել և սեղմել OK

    3

    OK սեղմելուց հետո բացված տողի վրա 2 անգամ մկնիկի ձախ կոճակը սեղմել և բացված Microsoft Office Word պատուհանում սեղմել OK

    4
    5

    Բացված Sign պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել Select Image և ընտրել արդեն պատրաստված նկարը (ցանկալի է ստորագրության սկան տարբերակը` փոքր չափերով)

    6

    Նկարն ընտրելուց հետո անհրաժեշտ է սեղմել Sign

    7

    Sign կոճակը սեղմելուց հետո բացված CryptoTech CSP պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել PIN կոդը և սեղմել OK

    Ստորագրության տեղադրման բարեհաջող ավարտից հետո Signature Confirmation պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK

    8

  • Ինչու եմ ստանում Validation Error հաղորդագրությունը MS Office ֆայլեր ստորագրելիս

    MS Office ֆայլերը ստորագրելուց հետո Validation Error հաղորդագրություն ստանալու դեպքում անհրաժեշտ է բեռնել ստորև նշված հանրային հավաստագրերը և տեղադրել համակարգչում:

    2012թ. թողարկում`
    CitizenCA CRT
    NationalRootCA CRT

    2013թ. թողարկում`
    CAofRoA CRT
    NationalRootCA CRT

    Հավաստագրերը բեռնելուց հետո մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել CitizenCA հավաստագրի վրա և սեղմել Install Certificate, այնուհետև սեղմել Open
    Բացված պատուհանում սեղմել Next>
    1-1
    Նշել Place all certificates in the following store, որից հետո սեղմել Browse
    1-3
    Բացված ցանկից ընտրել Trusted Root Certification Authorities և սեղմել OK
    1-4
    Սեղմել Next> և Finish
    1-5
    Բացված պատուհանում սեղմել OK
    Քայլերի միևնույն հաջորդականությամբ անհրաժեշտ է տեղադրել նաև NationalRootCA հավաստագիրը:

  • Ինչպես ստորագրել MS Excel փաստաթուղթ

    MS Excel ֆայլերը ստորագրվում են MS Word ֆայլերի պես` միևնույն քայլերի հաջորդականությամբ:

  • Ինչու չեմ տեսնում էլեկտրոնային կնիքը MS Excel 2003 փաստաթղթում

    MS Excel 2003 փաստաթուղթը ստորագրելուց հետո էլեկտրոնային կնիքը սովորաբար չի երևում: Համոզվելու համար, որ ստորագրությունը տեղադրվել է փաստաթղթում, ստորագրելուց հետո անհրաժեշտ է փակել և կրկին բացել տվյալ ֆայլը: Եթե ֆայլի ձախ անկյունում վերնագրի մոտ առկա է [Signed, unverified] նշումը, ապա տվյալ փաստաթուղթը ստորագրված է:

  • Ինչպես բեռնել և տեղադրել JSignPDF ծրագիրը

    JSignPdf Ծրագիրը կարելի է բեռնել` հետևելով հղումը. JSignPdf_setup_1.3.0_wjre.exe
    Ծրագրի տեղադրման համար անհրաժեշտ է կրկնակի սեղմել JSignPdf_setup_1.3.0_wjre ֆայլի և ընտրել Next > Next> Next> Next> Finish:

  • Ինչպես կիրառել JSignPDF ծրագիրը

    JSignPdf ծրագիրը անհրաժեշտ է բացել Start մենյուից.
    Start-> Programs -> JSignPdf-> JSignPdf 1.3.0
    JSignPdf ծրագիրը բացելուց հետո նշել Advanced view տարբերակը:

  • Ինչպես ստորագրել PDF փաստաթուղթ

    JSignPDF ծրագիրը մեկնարկելուց հետո անհրաժեշտ է նշել Advanced View, Load Keys կոճակով բեռնել ստորագրող անձի հավաստագիրը, Input PDF file տողում Browse կոճակով ընտրել ստորագրվող ֆայլը, նշել Append Signature to the existing one, և սեղմել Sign It կոճակը:

    Բացված պատուհանում երևում է ծրագրի աշխատանքը:

    Բացվում է CryptoTech CSP պատուհանը, որտեղ անհրաժեշտ է մուտքագրել PIN կոդը և սեղմել OK:

    Ստորագրման գործընթացի վերջում Console պատուհանում գրվում է Finished. Signature successfully created, որից հետո պետք է սեղմել Close կոճակը:

  • Ինչպես բեռնել ստորագրվող ֆայլը

    PDF ֆայլը ստորագրելու համար ընտրել Input Pdf file տողի Browse կոճակը և սեղմել Sign It կոճակը:

    Ստորագրված ֆայլը արտահանվում է “_signed” վերջածանցով:

  • Ինչու չի բեռնվում հավաստագիրը` Load Keys կոճակը սեղմելիս

    Եթե նույնականացման քարտը տեղադրելուց հետո JSignPdf ծրագրում Load Keys կոճակը սեղմելիս հավաստագիրը չի բռնվում, ապա խորհուրդ է տրվում Keystore type տողում WINDOWS-MY փոխել WINDOWS ROOT -ի, սեղմել Load Keys, անտեսել ստացվող հաղորդագրությունը, այնուհետև կրկին ընտրել WINDOWS-MY և կրկին սեղմել Load Keys:

    Ուշադրություն – Խնդրի դեպքում անհրաժեշտ է ստուգել նաև համակարգչի ժամը և ամսաթիվը:

  • Ինչպես ստորագրել pdf փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից

    Միևնույն փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է քարտ կարդացող սարքից հանել տվյալ նույնականացման քարտը, տեղադրել հաջորդ քարտը և JSignPdf ծրագրում սեղմել Load Keys կոճակը:

    Անհրաժեշտության դեպքում ընտրել տվյալ ստորագրող անձի հավաստագիրը Key alias տողի բացվող ցանկից: Input PDF file տողում սեղմել Browse կոճակը և ընտրել արդեն ստորագրված “_signed” վերջածանցով ֆայլը:
    Ուշադրություն Անհրաժեշտ է նշել Append Signature to existing one հատվածը, այլապես հաջորդող ստորագրությունը կտեղադրվի` ջնջելով նախորդը:
    Ստորագրելուց հետո անհրաժեշտ է բացել ստորագրված փաստաթուղթը և համոզվել, որ առկա է և ՊԵԿ, և տվյալ անձի/անձանց ստորագրությունները:

  • Ինչպես փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեղը PDF ֆայլերում

    PDF ֆայլերում էլեկտրոնային ստորագրության դիրքը և չափերը փոփոխելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել Visible Signature հատվածը և սեղմել Settings կոճակի վրա:
    Բացված Visible Signature Settings պատուհանում սեղմելով Preview and Select կոճակի վրա` մկնիկի ձախ սեղմակով անհրաժեշտ է նշել ստորագրության չափը և տեղը էջի վրա:

  • Ինչպես փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը PDF ֆայլերում

    Ստորագրության տեսքը փոփոխելու համար Visible Signature Settings պատուհանում “Display” տողում անհրաժեշտ է նշել ստորև թվարկած տարբերակներից որևէ մեկը.

    1. Description only (Միայն նկարագրություն) – Այս տողը նշելով` էլ-ստորագրության տեսքում երևում է Signature Text վանդակում մուտքագրված տեքստը: Տեքստ ավելացնելու համար անհրաժեշտ է ապաակտիվացնել այդ տողի Default հատվածը:

    2. Image and description – Այս տարբերակի ընտրությամբ` էլ-ստորագրության տեսքում երևում է տեքստ և նկար: Տեքստը ավելացվում է նախորդ տարբերակի պես, իսկ նկար ավելացնելու համար անհրաժեշտ է Image տողից սեղմել Browse կոճակը, ընտրել նախապես համակարգչում պահպանված նկարը և սեղմել Open կոճակը (ստորագրության տեսքի համար անհրաժեշտ է սկան տարբերակով ներմուծել ստորագրության պատկերը համակարգիչ):
    3. Signature name and description – Այս տարբերակով ստորագրության մեջ երևում է ստորագրող անձի անուն ազգանունը և Signature text դաշտում ներմուծված տեքստը:
    Անհրաժեշտ քայլերը կատարելուց հետո անհրաժեշտ է սեղմել Close կոճակը: Կատարված փոփոխությունները կերևան էլ-ստորագրության տեսքում:

  • Ինչ է բանալիների պահոցը

    Բանալիների պահոցն այն տեղն է, որտեղ տեղակայվում են հավաստագրերը (փակ կամ բաց բանալիներ):

    Ծրագրի մեկնարկից հետո համոզվել, որ նշված է WINDOWS-MY բանալիների պահոցի տեսակը: Հակառակ դեպքում անհրաժեշտ է այն ընտրել բանալիների պահոցից (KeyStore type):

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Key alias –ը

    PDF ֆայլը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է բեռնել տվյալ ստորագրող անձի փակ բանալին` սեղմելով Load Keys կոճակը, որից հետ հայտնվում է Ձեր բանալին:

    Եթե պահոցում կան ստորագրող անձանց այլ փակ բանալիներ, ապա անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան ստորագրող անձի փակ բանալին:

  • Ինչու եմ Load Keys սեղմելիս Key Alias դաշտում հարցական նշաններ տեսնում

    Load Keys սեղմելուց հետո Key Alias դաշտում հարցական նշաններ երևալու դեպքում անհրաժեշտ է բացվող ցանկից ընտրել ստորագրող անձի հավաստագիրը, օրինակ՝ [CSS Անուն Ազգանուն, ՀԾՀ]:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Output PDF file –ը

    Output PDF file (optional) այլընտրանքային տարբերակը նախատեսված է այն դեպքում, եթե ցանկանում եք ստորագրված pdf ֆայլերը երևան իրենց իսկ անունով, առանց _signed վերջածանցի:

  • Ինչ է reason, location, contact –ը

    Reason (Optional), Location (Optional), Contact (Optional) դաշտերը այլընտրանքային են և տվյալ դաշտերում մուտքագրվում է ստորագրության մասին լրացուցիչ տեղեկատվություն:
    Մուտքագրված տեղեկությունը պահպանվում է ելքային PDF ֆայլում` սեղմելով փաստաթղթի աջ հատվածում Signature Panel կոճակը:

  • Որ հավաստագրման մակարդակն է (certification level) անհրաժեշտ կիրառել

    Certification level տողում անհրաժեշտ է ընտրել No changes allowed տարբերակը, որը բացառում է փաստաթղթի փոփոխությունը ստորագրելուց հետո:

  • Ինչ է ապահովում Encrypted հատվածը

    Encrypted վանդակը թույլ է տալիս ապահովել pdf փաստաթղթի առավելագույն անվտանգությունը: Ընտրելով այս տարբերակը` փաստաթուղթը պաշտպանվում է լրացուցիչ` owner և user գաղտնաբառերով:

  • Ինչ է Remember passwords հատվածը (checkbox)

    Remember passwords (Հիշել գաղտնաբառերը) տարբերակը կարելի է ընտրել, եթե չեք ցանկանում մուտքագրել Ձեր PIN կոդը յուրաքանչյուր ստորագրման ժամանակ: Խորհուրդ չի տրվում կիրառել այն, եթե տվյալ համակարգիչը կիրառվում է մեկից ավել ստորագրող անձանց կողմից:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Rights հատվածը

    Encrypted տարբերակը ընտրելու դեպքում ակտիվանում է նաև Rights կոճակը, որը սահմանում է թույլատրելի գործողություններ PDF ֆայլում: Նոր պատուհան կցուցադրվի, որտեղ կարելի է սահմանել հնարավոր տարբերակներ:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Append Signature հատվածը

    JsignPdf ծրագիրը կարող է աշխատել երկու ստորագրման եղանակով: Այն լռելյայն փոխարինում է առկա ստորագրությունները նորով:
    ‘Append signature’ նշելով՝ նոր ստորագրությունը կկցվի, իսկ հին ստորագրությունները կմնան անփոփոխ:
    Այս տարբերակը չի գործում կոդավորված (encrypted) փաստաթղթերի դեպքում:

  • Ինչպես նշել ստորագրության հավելյալ պարամետրեր

    Տեսանելի ստորագրություն (Visible Signature) վանդակը նշելով՝ ակտիվանում է Settings կոճակը, որը սահմանում է տեսանելի ստորագրության պարամետրերը (դիրքը, տեղը, պատկերները):

    Page

    Էջի համարն այն համարն է (հաշվարկվում է 1-ից), որի վրա հնարավոր է ստորագրություն ավելացնել:

    Preview & Select

    Ընտրելով Preview & Select կոճակը` կարելի է սահմանել ստորագրության դիրքն էջի վրա, որից հետո մկնիկի ձախ սեղմակով նշել ստորագրության դիրքը/չափը և ընտրել Close: Համապատասխան պարամետրերը կցուցադրվեն Visible Signature Settings պատուհանում:

    Display

    Display հատվածում կարելի է սահմանել, որ դաշտերը երևան տեսանելի ստորագրության մեջ: Ստորագրության արտաքին տեսքը նկարի տեսքով սահմանելու համար display հատվածում ընտրել Image and description տարբերակը, որից հետո կակտիվանա Image դաշտի browse կոճակը: Կոճակի միջոցով ընտրել համապատասխան նկարը:

  • Ինչ է JSignPDF պարզ տարբերակը

    JSignPDF ծրագրի պարզ տարբերակով աշխատելու համար նախապես պետք է Advanced View տարբերակից բեռնել բանալիները (Load Keys), որից հետո ապաակտիվացնել Advanced View տարբերակը` պահպանելով պատուհանում ստորագրության համար անհրաժեշտ քայլերը: PDF ֆայլի ստորագրումը կատարվում է նույն եղանակով, ինչպես որ Advanced View տարբերակում:

  • Ինչպես կարող եմ ծանոթանալ անվավեր հավաստագրերի ցուցակին

    Անվավեր հավաստագրերին ծանոթանալու համար անհրաժեշտ է բեռնել հետևյալ 2 ցուցակները`

    2012թ. թողարկում՝
    CitizenCA CRL
    NationalRootCA CRL

    2013թ. թողարկում՝
    CAofRoA CRL
    NationalRootCA CRL

  • Ինչպես ստորագրել հարկային հաշիվ

    Հարկային հաշիվ ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նշել տվյալ հաշիվը և սեղմել ստորագրել՝

    <<Ստորագրել>> նշանի վրա սեղմելուց հետո անհրաժեշտ է ընտրել ստորագրման եղանակը՝ ARX Cosign կամ ID-քարտ:

    Ընտրելով ARX Cosign տարբերակը՝ անհրաժեշտ է լրացնել այդ ծրագրին առնչվող Օգտվող և Գաղտնաբառ տողերը և սեղմել Ստորագրել:

    Ընտրելով ID-քարտ տարբերակը՝ անհրաժեշտ է նշել WINDOW-MY, սեղմել Բեռնել կոճակը և բեռնել ստորագրող անձի հավաստագիրը, PIN տողում մուտքագրել Ձեր նույնականացման քարտի էլ-ստորագրության PIN կոդը և սեղմել Ստորագրել: Տես՝ նկարը.

  • Ինչու եմ ստանում “Signature 1″ հաղորդագրությունը` ստորագրված հաշվետվությունը հարկային համակարգ բեռնելիս

    Խնդիրը պայմանավորված է ստորև նշված պատճառներից որևէ մեկով՝

    1. Ստորագրությունն ակտիվ չէ սպասարկման վճարի բացակայության հետևանքով:

    2. Ձեռք եք բերել երկրորդ նույնականացման քարտը, որի վերագրանցման համար անհրաժեշտ է դիմել Էկենգ ընկերություն:

    3. Եթե ստորագրությունն ակտիվ է , սակայն հաշվետվությունը չի բեռնվում՝ անհրաժեշտ է բեռնումն իրականացնել տարբեր բրաուզերներով (Google Chrome, Mozilla Firefox և այլն ):

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԻ ԸՆԹԵՐՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը նախատեսված է նույնականացման քարտի տվյալներին ծանոթանալու, արտահանելու և տպելու համար՝ առանց փոփոխություն կատարելու հնարավորության:

  • Ինչպես կարելի է ձեռք բերել նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը ձեռք բերելու նպատակով անհրաժեշտ է դիմել ԷԿԵՆԳ ընկերություն`նամակ հղելով cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով: Ներկայացվում են ստորև նշված տվյալները՝

    • Կազմակերպության անվանում
    • Հասցե
    • ՀՎՀՀ
    • Բանկ
    • Բանկային հաշվեհամար
    • Տնօրեն
    • Էլ. փոստ

  • Ինչ պայմաններով է տրամադրվում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ձեռքբերման նպատակով անհրաժեշտ է մեկ օգտագործողի (միավորի) համար վճարել տարեկան 10.000 (տասը հազար) ՀՀ դրամ և կնքել համապատասխան պայմանագիր: Վճարման և ձեռքբերման կարգի մանրամասները տես՝ Նույնականացման քարտի ընթերցման պայմանագիր:

  • Ընթերցման ծրագրի արժեքն արդյոք ներառում է նույնականացման քարտ կարդացող սարքը

    Նույնականացման քարտ կարդացող սարքը ներառված չէ ընթերցման ծրագրի փաթեթում: Կարդացող սարքի ձեռքբերման նպատակով անհրաժեշտ է դիմել <<Կենսաթոշակային համակարգի իրազեկման կենտրոն>> հիմնադրամ: Կայք՝ www.epension.am, թեժ գիծ՝ 114 (մարզերից՝ 0 8000 114):

  • Ինչ ժամկետով է տրամադրվում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի պայմանագիրը կնքվում է եռամյա ժամկետով, սակայն Լիցենզիան տրամադրվում է 1 տարի ժամանակահատվածով:

  • Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրումը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրումը տես՝ նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ուղեցույց :

    Համակարգչի տարբերակով (XP) կամ այլ պատճառներով պայմանավորված՝ նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը (setup.exe) երբեմն չի տեղակայվում ստանդարտ կերպով: Նման պարագայում անհրաժեշտ է նախապես տեղադրել ընդհանուր փաթեթում առկա DotNetFX40 թղթապանակի dotNetFx40_Full_x86_x64.exe-ն, որից հետո ընթերցման ծրագրի հիմնական setup.exe ծրագրային բաղադրիչը:

  • Նոր արտոնագրի տրամադրումը հին օգտվողներին

    Ընթերցման ծրագիրն արդեն իսկ կիրառող անձիք նոր արտոնագիր ձեռք բերելու նպատակով պետք է դիմեն ԷԿԵՆԳ ընկերություն` նամակ հղելով cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով:
    Արտոնագրի տարեկան սպասարկման արժեքն է` 10.000 (տասը հազար) ՀՀ դրամ:

    Նոր արտոնագիր ստացած հին օգտվողները, ծրագրի օգտագործման հետ կապված տեխնիկական խնդիրներ ունենալու դեպքում, պետք է համակարգչից հեռացնեն ծրագրի նախկին տարբերակը (1.0.0.0) և տեղադրեն նորը` 1.0.0.2:

  • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունը

    Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունը էլեկտրոնային պայմանանշանների եզակի հաջորդականություն է, որը կցված է էլեկտրոնային փաստաթղթի հետ և օգտագործվում է ստորագրող անձին նույնականացնելու, ինչպես նաև էլեկտրոնային փաստաթուղթը կեղծիքներից ու աղավաղումներից պաշտպանելու համար:

  • Որտեղ է կիրառվում էլեկտրոնային ստորագրությունը

    Այն կիրառվում է էլեկտրոնային հաշվետվություններ հանձնելիս, ինչպես նաև ցանկացած փաստաթղթաշրջանառության ժամանակ:
  • Ինչպես կարելի է ստանալ էլեկտրոնային ստորագրություն, եթե ՀՀ քաղաքացի չեմ

    Էլեկտրոնային ստորագրույթուն ունենալու համար այլ երկրների քաղաքացիները պետք է զանգահարեն 010 512 882 հեռախոսահամարով, կամ cssupport@ekeng.am էլ-հասցեին ուղարկել անձնագրի և Հանրային Ծառայության համարանիշի (սոց քարտ) սկան տարբերակները:

  • Արդյոք էլեկտրոնային ստորագրությունը կարելի է ստանալ միայն ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ից

    Ներկայումս ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ–ն հանդիսանում է ՀՀ-ում էլեկտրոնային ստորագրություններ տրամադրող միակ հավատարմագրված հավաստագրման կենտրոնը:
  • Ինչպես է կարգավորվում էլեկտրոնային ստորագրությունը ՀՀ-ում

    2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ին ընդունված «էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» օրենքը կարգավորում է էլեկտրոնային փաստաթղթերի և էլեկտրոնային թվային ստորագրությունների կիրառման ընթացքում ծագող հարաբերությունները: Սույն օրենքը չի կարգավորում անձի ձեռագիր ստորագրության էլեկտրոնային փոխակերպումների և նմանօրինակների, ինչպես նաև դրանց միջոցով ստորագրված փաստաթղթերի օգտագործման հետ կապված հարաբերությունները:
  • Կարող է արդյոք ֆիզիկական անձն իր էլեկտրոնային ստորագրությունը օգտագործել տարբեր ընկերությունների փաստաթղթերի համար

    Ձեռք բերելով էլեկտրոնային ստորագրություն` ֆիզիկական անձը կարող է այն կիրառել մի քանի ընկերություններում` կնքելով համապատասխան պայմանագրեր հարկային և այլ ծառայությունների հետ:
  • Ինչպես տեղադրել ստորագրության էլեկտրոնային պատկերը

    Ստորագրության էլեկտրոնային տարբերակը տեղադրելու համար նախապես պետք է ունենալ ստորագրության նկարը համակարգչում, այնուհետև ընտրել և պահպանել այն CoSign Control Panel->Graphical Signatures->Login->Load Picture կոճակը օգնությամբ:
    Այլընտրանքային տարբերակ է նաև` նշել CoSign Control Panel->Graphical Signatures->Login->Capture Signature կոճակը և ստորագրել մկնիկի օգնությամբ:
  • Ինչպես վարվել պայմանագրի ժամկետը լրանալու դեպքում

    Պայմանագրի ժամկետը լրանալու դեպքում անհրաժեշտ է հետևել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի ծանուցուներին (էլ փոստ կամ հաղորդակցման այլ միջոցներ)
  • Հնարավոր է արդյոք փոփոխել փաստաթուղթը ստորագրությունը տեղադրելուց հետո

    Փաստաթուղթը հնարավոր է ենթարկել փոփոխության, սակայն ստորագրությունը կհամարվի անվավեր:
  • Ինչ ծրագրային լուծումներ են անհրաժեշտ

    Էլեկտրոնային ստորագրության համար անհրաժեշտ է CoSign ծրագիրը, որը աշխատում է հետևյալ համակարգերում և հետևյալ ծրագրերի հետ.

    • Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
    • MS Office 2003 / 2007 / 2010
    • Adobe Acrobat, Adobe Reader

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում PKI տեխնոլոգիան

    Կրիպտոգրաֆիայում բաց բանալին մի արժեք է, որը տրվում է որոշակի հեղինակային իրավունք ունեցող կազմակերպության կողմից, որպես կոդավորման բանալի: Այն կապված է բաց բանալուց առաջացող փակ բանալու հետ: Բաց բանալիների օգտագործման համակարգը կոչվում է բաց բանալիների ենթակառուցվածք (PKI- Public Key Infrastructure):
  • Որոնք են վստահելի ստորագրությունները

    Վստահելի են այն ստորագրությունները, որոնք ընդգրկված են օպերացիոն համակարգի վստահելի հավաստագրերի ցուցակում:
  • ՀԱՐՑԵՐ ARX CoSign ԾՐԱԳՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

  • Ինչպես կարող եմ ստորագրել` օգտագործելով CoSign ծրագիրը

    Խնդրում ենք ծանոթանալ CoSign ծրագրի օգտվողի ձեռնարկի և վիդեո տարբերակի հետ CoSign video
  • Ինչու եմ ստանում Failed to select a certificate հաղորդագրությունը

    ca.gov.am սերվերի հետ կապված խնդիրների դեպքում անհրաժեշտ է Cosign Control Panel ->Client Configuration-> Appliances-> Appliances list հատվածում DNS հասցեին ավելացնել և անփոփոխ պահպանել նաև ca1.gov.am տարբերակը: Վերջինս կգործի որպես այլընտրանքային միջոց և ca.gov.am սերվերի անսարքության դեպքում ավտոմատ կերպով կապահովի անխափան աշխատանք: Տես նկարը`

    Clip Image

    Clip Image

  • Ինչու է երևում երեք պատկերակ CoSign Control Panel-ում

    ARX CoSign Control Panel-ում 3 պատկերակի առկայության դեպքում, ծրագրի կապը ca.gov.am և ca1.gov.am հասցեում գտնվող CoSign Server-ների հետ չի հաստատվել: Անհրաժեշտ է ստուգել ինտերնետի առկայությունը կամ 443 SSL պորտի հասանելիությունը (proxy server-ի կամ Firewall-ի դեպքում): Proxy server-ի դեպքում պետք է ընտրել «Enable automatic ssl detection» պարամետրը Cosign Control Panel ->User->Client Configuration մասում:
  • Ինչու է ստորագրող անձի անվան փոխարեն հայտնվում նշաններ

    Տարբերակ 1. Եթե ստորագրությունն արտահայտվել է նշանների տեսքով, ապա անհրաժեշտ է CoSign Control Panel ->Client Configuretion->Microsoft Office-> Appearance-> Settings->Reasons->Excel-Specific->Word-Specific>Miscellaneous բոլոր ենթադաշտերում ընտրել Use defaults կոճակը:

    Clip Image

    Տարբերակ 2. MS Word/Excel ծրագրերի մենյուների (Home, Insert և այլն) շարքում CoSign մենյուի բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ընտրել Insert -> Signature Line->Microsoft Office Signature Line.

    Բացվում է հետևյալ պատուհանը.

    Լրացնել անհրաժեշտ դաշտերը, սեղմել OK և ստանալ ստորագրության հետևյալ տարբերակը.

  • Ինչու է հաճախակի հայտվում մուտքագրման (login) պատուհանը

    Տվյալ պատուհանը ժամանակավորապես հեռացնելու համար Cosign Control Panel –ում անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ փոփոխությունը. ընտրել Cosign Control Panel -> Client Configuration -> Client ->Login Dialog->Set login dialog parameters դաշտը և նշել Disable login dialog տարբերակը, այնուհետև սեղմել File -> Apply(Save to Registry)` փոփոխությունները պահպանելու համար

    disable login dialog

  • Ինչու եմ ստանում “Failed to select a certificate, Bad Username or password” զգուշացումը

    Մինչև 5 անգամ սխալ գաղտնաբառ մուտքագրելու դեպքում, գաղտնաբառն ավտոմատ արգելափակվում է և հայտվում է հետևյալ հաղորդագրությունը.
    badusername
    Գաղտնաբառն ակտիվացնելու կամ նոր գաղտնաբառ ունենալու համար անհրաժեշտ է զանգահարել 374 10 512 882 հեռախոսահամարով կամ նամակ հղել cssupport@ekeng.am էլ.հասցեին:

  • Ինչու է էլ. ստորագրության ամսաթիվը (ժամը) տարբերվում իմ համակարգչի ամսաթվից

    Էլ. ստորագրության ամսաթիվը և ժամը ավտոմատ կերպով օգտագործում է սերվերի տվյալները: Եթե Ձեր ստորագրության ամսաթիվը սխալ է և չի համապատասխանում ստորագրության տեղադրման ամսաթվին կամ ժամին, ապա զանգահարեք հաճախորդների սպասարկման կենտրոն + 374 10 512 882 հեռախոսահամարով՝ ճշտումներ անցկացնելու նպատակով:
  • Ինչպես օգտագործել գաղտնաբառը ծրագրի վերատեղադրումից հետո

    Ծրագիրն առաջին անգամ տեղադրելուց հետո անհրաժեշտ է փոխել ԷԿԵՆԳ-ի կողմից տրամադրված գաղտնաբառը: Գաղտնաբառի փոփոխությունը տեղի է ունենում CoSign Server-ում, հետևաբար ծրագրի վերատեղադրելուց կամ այլ համակարգչի վրա տեղադրելուց հետո, անհրաժեշտ է օգտագործել արդեն փոփոխված գաղտնաբառը:
  • Ինչու է բացակայում Sign with OmniSign հրամանը .PDF ֆայլի աջ ենթամենյուից

    Տվյալ հրամանը կարող է բացակայել, եթե

    1. Adobe Reader ծրագիրը տեղադրվել է Cosign Client ծրագրի տեղադրումից հետո
    2. Եթե Adobe Reader ծրագիրը թարմացվել է(update)
    Անհրաժեշտ է ARX Cosign Client ծրագիրը վերատեղադրել` առանց այն նախապես հեռացնելու:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում ARX OmniSign printer-ը և ինչու չեմ կարողանում տեղակայել այն

    ARX OmniSign Printer-ը իրենից ներկայացնում է թվային ստորագրության վիրտուալ տպիչ, որի միջոցով ցանկացած .doc, .xls, .txt, .jpg ֆայլ վերածվում է .pdf փաստաթղթի և ստորագրվում:

    ARX OmniSign Printer-ը անհամատեղելի է Windows 7 օպերացիոն համակարգի առկայության դեպքում: Այն աշխատում է Windows XP, Windows 2000 համակարգերի հետ:

    OmniSign-ը հնարավորություն է տալիս.

    • Ստորագրել յուրաքանչյուր ֆայլ՝ օգտվելով տվյալ ծրագրի File -» Print հրամանից
    • Ստորագրել .pdf ֆայլ՝ օգտագործելով ոչ ծախսատար ծրագրեր, ինչպես Adobe Acrobat-ը

    ARX OmniSign Printer–ի տեղադրման ժամանակ առաջացած խնդրի դեպքում, այլընտրանքային տարբերակ է PDFCreator ծրագրի տեղադրումը, որը ևս հնարավորություն կտա համապատասխան փաստաթուղթը վերածել .pdf ֆայլի և ստորագրել:

  • Ինչպես կիրառել նույն համակարգչում երկու և ավելի ստորագրություն

    Երկու և ավելի ստորագրության, ինչպես նաև սկավառակների դեպքում, ծրագրի տեղադրումը կարող է կատարվել մեկ անգամ: Միևնույն համակարգչում 2 տարբեր ստորագրություններ կիրառելու դեպքում, անհրաժեշտ է առաջին օգտվողի անվամբ ստորագրելուց հետո, սեղմել Log off կոճակը Start-> Programs-> ARX CoSign -> Cosign Control Panel –ում: Այնուհետ ստորագրել միևնույն փաստաթուղթը` օգտագործելով այլ օգտվողի անուն և գաղտնաբառ:
  • Որտեղ է նշված Էլեկտրոնային ստորագրության օգտագործողի անունը և գաղտնաբառը:

    Էլ. ստորագրության օգտագործողի անունը գրված է տվյալ սկավառակի մակերեսին, իսկ գաղտնաբառը տրվում է` նույն սկավառակի հետ միասին:
  • Ինչպե՞ս ստուգել Էլ.ստորագրության հավաստագրի վավերականության ժամկետը

    Նշել Էլ.ստորագրության մկնիկի աջ ենթամենյուում Details տարբերակը: Նայել Expiration Date դաշտի տվյալները՝ էլ.ստորագրության սպառման ժամկետը: Տես՝ նկար.

    Վավերականության ժամկետը ստուգելու համար, նշել View Certificate կոճակը: Տես՝ նկար

  • Ինչպիսին է Էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը .pdf ֆայլում և վավերանշանները

    Էլեկտրոնային ստորագրությունը .pdf ֆայլում կարող է ունենալ տարբեր ձևեր:

    Adobe ծրագրում հանդիպող ստորագրության վավերանշանները:

    Adobe ծրագրում հանդիպող ստորագրության վավերանշանները

  • Ինչպես ստուգել ստորագրության վավերացումը և փաստաթղթի փոփոխությունը

    Ստորագրության աջ մենյուից ընտրել Validate Signature ենթամենյուն: Բացված պատուհանից ընտրել Signature Properties կոճակը: Բացվում է պատուհանը` ստորագրության մանրամասն տեղեկությամբ:
  • Ինչպես ստուգել և վավերացնել Cosign օգտագործողի էլ.ստորագրությունը MS Office ֆայլերում

    Cosign օգտագործողի ստորագրությունը վավերացնելու համար` ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուից ընտրել “Validate” տարբերակը` ստանալով «V» վավերացման նշանը:

    Ստորագրող անձի տվյալները ստուգելու համար` ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուից ընտրել “Details” տարբերակը, որը հնարավորություն կտա տեսնել ստորագրողի տվյալները ներառող էլ. հավաստագիրը՝ ամրագրված համապատասխան հավաստագրման կենտրոնի կողմից:

    Not Validated

    Էլ. հավաստագրի մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ է ներկայացված պատուհանի View Certificate կոճակի օգնությամբ: Այն ներկայացնում է հավաստագրի թողարկման ընդհանուր նկարագրությունը և վավերականության ժամկետի մանրամասները: Տես` նկարը.

    Not Validated

  • Ինչու եմ տեսնում “Not Validated Yet” հաղորդագրությունը MS Word փաստաթղթում դրված ստորագրության “Details” հատվածում

    Ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուի “Details” հատվածում “Not Validated Yet” հաղորդագրության դեպքում անհրաժեշտ է ներբեռնել էլեկտրոնային հավաստագիրը` կիրառելով նշված քայլերը. Cosign Control Panel->Client Configuration->CA->Install CA Certificate.

    Not Validated

  • Ինչպես ներմուծել հավաստագիրը Adobe-ի վստահված հավաստագրերի ցուցակ

    Նախորդ կետում նշված գործողությունից հետո` հերթականությամբ կատարել ներքևում ցուցադրված գործողությունները: Ընտրել Show Certificate-> -Trust->Add to trusted list: Բացված պատուհանում սեղմել OK կոճակը: Լրացնել բաց դաշտերը և հաստատել: Trusted identities
  • Ինչպես ստորագրել փաստաթուղթը Adobe Reader ծրագրով, երբ բացակայում է Sign կոճակը

    Եթե համակարգչում տեղադրված չէ Adobe Acrobat Professional ծրագիրը, ապա .pdf ֆայլերը կարող եք ստորագրել OmniSign ծրագրի միջոցով:
  • Ինչպես կիրառել էլ-ստորագրությունը Վեբ ծառայություններում

    Ստորագրության կիրառման ծրագրային միջներեսը (Signature API), Էլեկտրոնային ստորագրության ARX CoSign ծրագրի հետ միասին, ապահովում է թվային ստորագրությունների կիրառումը վեբ ծառայությունների համար:

    Այս գործառույթը, կիրառելով Վեբ ստանդարտները, թույլ է տալիս ծրագրավորողներին օգտագործել Վեբ ծառայությունները, ինչպես նաև հնարավորություն տալ ծրագրավորման լեզուներին և օպերացիոն համակարգերին փոխգործել ARX CoSign ծրագրի հետ:

    Եթե դուք օգտագործում եք էլ.ստորագրություն Վեբ ծառայությունների և SOAP պրոտոկոլների համար, դուք կարող եք հղել Ձեր նամակը հետևյալ հասցեով՝ ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ, ՀՀ, ք. Երևան, Սարյան 12, ինչպես նաև հասցեագրել էլ. նամակ cssupport@ekeng.am` ստանալու բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչները համապատասխան ինտեգրացիայի համար:

Էլ.Ստորագրություն

e-Signature

Թվային ստորագրությունը էլեկտրոնային թվային ձևով ներկայացված պայմանանշանների եզակի հաջորդականություն է ...

Նորություններ

  • Հայտերի ներկայացման հրավեր

    ԷԿԵՆԳ ընկերությունը և ՀՀ ֆինանսների նախարարության ՊՀ-ն հրավիրում են ընդունելի և որակավորված hայտատուներին՝ ներկայացնել փակ հայտեր էլ. փոստի համակարգի ներդրման համար անհրաժեշտ սարքավորումների մատակարարման նպատակով: Տես` մանրամասն…

  • ԷԿԵՆԳ -ը 5 տարեկան է

    ԷԿԵՆԳ ընկերությունն արդեն 5 տարեկան է: Շնորհիվ առաջատար անձնակազմի և ճկուն ընթացակարգերի, ԷԿԵՆԳ-ն արձանագրում է մեծ առաջընթաց էլեկտրոնային կառավարման ոլորտում: ԷԿԵՆԳ-ն այսօր ակտիվ գործունեություն է ծավալում և մշակում նորագույն մեթոդներ՝ միտված հավաստագրման կենտրոնի, թվային ստորագրության, էլ. նույնականացման քարտերի, անձնագրերի, էլ. առողջապահության և այլ էլեկտրոնային համակարգերի զարգացմանն ու արդիականացմանը:

  • ԷԿԵՆԳ – ԷՐԻՔՍՈՆ համագործակցությունը էլ. Առողջապահության ոլորտում

    ՀՀ Առողջապահության, Էկոնոմիկայի նախարարությունների և ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի միջև ստորագրված hամագործակցության հուշագրի շրջանակներում ընկերությունը ստանձնել է Հայաստանում առողջապահության տեղեկատվական համակարգի ներդրման պարտավորությունը: Այս նախագծի իրականացման նպատակով 2013թ. սեպտեմբերի 17-ին համագործակցության պայմանագիր է ստորագրվել ՀՀ կառավարության, ՀՀ ֆինանսների նախարարության «Արտասահմանյան Ֆինանսական ծրագրերի կառավարման կենտրոն» ՊՀ-ի և «Էրիքսոն» ընկերության «Էրիքսոն Նիկոլա Տեսլա» խորվաթական մասնաճյուղի միջև: Ներկայումս ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ն, [...]

  • Հավաստագրման Կենտրոնի գործարկում

    Տեղեկացնում ենք, որ սույն թվականի հոկտեմբերի 28-ին իրականացվեց Հավաստագրման կենտրոնի գործարկումը: Այս ենթակառուցվածքը էականորեն կբարելավի էլեկտրոնային ծառայությունների ոլորտը, ինչպես նաև կապահովի հասարակության կողմից էլեկտրոնային ծառայությունների լայն կիրառումը: Տես`ավելին…

  • Սպասարկման Համակարգի ներդրում

    Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ Էլ.Ստորագրության ակտիվացման Առցանց Համակարգը ներդրվել է:

  • ԷԿԵՆԳ-ի վարած դասընթացը՝ ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ ուսումնական կենտրոնում

    Սույն թվականի հունվարի 24-ին ԷԿԵՆԳ ընկերությունն անցկացրեց դասընթաց` նվիրված Էլեկտրոնային ստորագրությունների կիրառմանը նույնականացման քարտերով:

  • ԷԿԵՆԳ-ի դասընթացները՝ նվիրված ID քարտով Էլ.ստորագրության կիրառմանը

    Սույն թվականի հունվարի 22 և 23-ին ԷԿԵՆԳ ընկերությունն անցկացրեց Էլեկտրոնային ստորագրությունները նույնականացման քարտերով կիրառելու դասընթացներ`