Էլ.Ստորագրություն

Տեղեկություն

Էլ.Ստորագրությունը նույնականացման քարտերի համակարգում

Նույնականացման քարտն իր մեջ ներառում է էլ. ստորագրության հավաստագիր: Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ապահովում է բարձր արտադրողականություն և արդյունավետություն` ծախսերի և կեղծիքների կրճատման շնորհիվ:

Էլեկտրոնային ստորագրության սպասարկման վճար և ակտիվացում

Էլ.ստորագրության ակտիվացման անհրաժեշտ քայլերն են`

Իրականացնել 3000 ՀՀ դրամ էլ. ստորագրության տարեկան սպասարկման վճար հետևյալ տարբերակներից որևէ մեկով`
Օնլայն վճարում – նախապես տեղադրել ստորագրող անձի նույնականացման քարտը և վճարել Visa, MasterCard կամ վիրտուալ ArCA վճարային քարտերի միջոցով:

Բանկային վճարում

Բանկային վճարման դեպքում վճարումն իրականացնելուց 1/2 աշխատանքային օր հետո անհրաժեշտ է նույնականացման քարտով գրանցվել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳ -ում: Գրանցման ձեռնարկ և Տեսաուղեցույց:
Համակարգին անխափան միանալու նպատակով ցանկալի է կիրառել Google Chrome բրաուզերը:

Էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելուց հետո այլ էլեկտրոնային ծառայություններում այն վավերանում է 3 – 5 ժամվա ընթացքում:

Տես՝ Էլեկտրոնային ստորագրության սպասարկման ծառայությունների մատուցման պայմանագիրը:

Էլեկտրոնային ստորագրության կիրառումը ՊԵԿ համակարգում

Անհրաժեշտ քայլերն են՝

1. Ձեռք բերել նույնականացման քարտ PIN և PUK ծածկագրերով (փակ ծրարով)` դիմելով ոստիկանության տարածքային անձնագրային բաժանմունք:

2. Գրանցվել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի Սպասարկման համակարգում:

3. Գրանցվել ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ համակարգում՝(տարածքային կենտրոններ) ձեռք բերելով Օգտվողի Անուն և Գաղտնաբառ:

Էլեկտրոնային ստորագրություն և Oտարերկրյա քաղաքացիներ

Էլ.ստորագրության ձեռքբերման նպատակով oտարերկրյա քաղաքացիները կարող են դիմել ԷԿԵՆԳ ընկերություն՝ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով:

Անհրաժեշտ փաստաթղթերն են`

• Կացության քարտ
• Սոցիալական քարտ կամ հանրային ծառայության համարանիշի տեղեկանք
• 10 000 ՀՀ դրամ ծառայության տարեկան սպասարկման վճար:

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիր

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը նախատեսված է նույնականացման քարտի տվյալներին ծանոթանալու, արտահանելու և տպելու համար՝ առանց փոփոխություն կատարելու հնարավորության:

Տես՝ Նույնականացման քարտի ընթերցման պայմանագիր::

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրման համար սեղմեք այստեղ

Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ուղեցույցի հետ ծանոթանալու համար սեղմեք այստեղ

Նույնականացման քարտ կարդացող սարքերի ձեռք բերում

Նույնականացման քարտ կարդացող սարքերի և կուտակային կենսաթոշակային համակարգի վերաբերյալ դիմել <<Կենսաթոշակային համակարգի իրազեկման կենտրոն>> հիմնադրամ: Կայք՝www.epension.am, թեժ գիծ՝ 114 (մարզերից՝ 0 8000 114):

Էլեկտրոնային ստորագրության վավերականության ստուգումը երրորդ անձանց կողմից

Նույնականացման քարտի էլեկտրոնային ստորագրությունը կիրառվում է պետական և մասնավոր բոլոր համակարգերում (էլ.կադաստր, ազդարար, համայնքային կառավարման համակարգ, «Մալբերի» փաստաթղթաշրջանառության համակարգ և այլն):

Տվյալ համակարգերում վավեր էլեկտրոնային ստորագրություն ապահովելու նպատակով անհրաժեշտ է տեղադրել հանրային հավաստագրեր:, որոնց տեղակայման քայլերը ներկայացված են ստորև.

Նույնականացման քարտի Էլ.ստորագրության վավերականացումը (նույնականացման քարտով ստորագրման դեպքում)
Էլ. ստորագրության վավերականացումը ARX Cosign ծրագրով
ARX CoSign ստորագրության վավերականացման ծրագիր

Էլեկտրոնային ստորագրության գումարի հետ վերադարձ

Գումարի վերադարձի գործընթացում cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին ներկայացվում են ստորև նշված փաստաթղթերը՝

1. Դիմում

Դիմումի ձև_Օնլայն վճարման վերադարձ
Դիմումի ձև_Բանկային վճարման վերադարձ
2. Նույնականացման քարտի երկկողմանի պատճենը (բացակայության դեպքում՝ անձնագրի և սոց. քարտի պատճենները)
3. Վճարման անդորրագիր

Կապ մեզ հետ

ԷԿԵՆԳ-ի հաճախորդների սպասարկման բաժինը պատրաստ է արձագանքել Ձեր խնդիրներին և օժանդակել Ձեզ:

Սպասարկման կենտրոններ՝ ք.Երևան, Կոմիտաս 35:

Աշխատանքային օրեր` երկուշաբթի-ուրբաթ
Սպասարկման ժամեր` 10:00-18:00

Հեռախոսահամարներ`
• 374 10 512 882
• 374 60 464 504
• 374 10 565 931

Էլ. փոստ `cssupport@ekeng.am
Skype` ekengcustomersupport – հասանելի է յուրաքանչյուր աշխ. օր, ժամը 10:00-17:00:

Էլեկտրոնային ստորագրության ծրագրի տեղադրման, օգտագործման և այլ առկա խնդիրների դեպքում կարող եք օգտվել “Հեռահար Սպասարկում” ծառայությունից:

ID քարտ & Էլ-ստորագրություն

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ. Խնդրում ենք առանձնահատուկ ուշադրություն դարձնել PIN և PUK կոդերին (PIN և PUK կոդերը տրամադրվում են փակ ծրարով անձնագրային բաժանմունքում` նույնականացման քարտի հետ միասին: Ապահովության համար համոզվել, որ նույնականացման քարտի համարը և PIN/PUK կոդեր պարունակող ծրարի վրա գրված Document Number թվերը համընկնում են: Անհամապատասխանության դեպքում դիմել անձնագրային բաժանմունք` մինչև քարտի ակտիվացում կատարելը):

Նույնականացման քարտի առաջին իսկ օգտագործման ժամանակ անհրաժեշտ է ակտիվացնել PIN կոդը: Այն բլոկավորվում է 3 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում:


Անհրաժեշտ Ծրագրեր և Օգտվողի Ձեռնարկներ

Ծրագրեր

1. Cryptocard Suite Manager

Էլեկտրոնային ստորագրության կիրառման համար անհրաժեշտ է տեղադրել Cryptocard Suite Manager ծրագիրը: Ստորև ներկայացված են ծրագրի տեղադրման տարբերակները` հետևյալ օպերացիոն համակարգերի դեպքում.

Windows XP
Եթե համակարգչում տեղադրված է Windows XP 64 bit տարբերակը, ապա անհրաժեշտ է տեղադրել նախ Cryptocard Suite Manager ծրագրի Windows 32 տարբերակը, այնուհետև՝ 64 bit – Windows 64:

Windows Vista, Windows 7, Windows 8
Windows Vista, Windows 7 և 8 օպերացիոն համակարգերի 32 և 64 բիթ տարբերակների դեպքում անհրաժեշտ է տեղադրել միայն Cryptocard Suite Manager ծրագրի – Windows 32 տարբերակը:

2. JSignPDF

PDF ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է բեռնել և տեղադրել JSignPDF ծրագիրը (տարբերակ 1.4.5)

Եթե նույնականացման քարտ կարդացող սարքի ծրագիրը ( driver -SCR 3310 մոդել) չի տեղադրվել համակարգչում ավտոմատ կերպով, ապա անհրաժեշտ է տեղադրել այն՝ սեղմելով հետևյալ հղման վրա.

SCR-DRIVER
Տեղադրման Ուղեցույց (SCR3xxx driver)


Ձեռնարկներ

Ծրագրերի տեղադրման և կիրառման համար կարող եք ծանոթանալ Օգտվողի ձեռնարկի հայերեն տարբերակի հետ (ձեռնարկները պարբերաբար թարմացվում են)`

Օգտվողի Ձեռնարկ, տարբերակ 1.6

Տեսաուղեցույց, տարբերակ 1.1

Տեսաուղեցույցի առանձնացված և թարմացված տարբերակների հետ կարող եք ծանոթանալ Ձեռնարկներ ենթաբաժնում:

Ձեռնարկների առավել ընդլայնված տարբերակները անգլերեն լեզվով ներկայացված են ստորև`
CryptoCard Suite Manager Userguide
JSignPdf userguide

Ձեռնարկի վերաբերյալ առաջարկների և կարծիքների դեպքում կարող եք զանգահարել 010 512 882 հեռախոսահամարով կամ գրել cssupport@ekeng.am էլ-հասցեին:


Հանրային հավաստագրեր

2012թ. թողարկում`
CitizenCA CRT
NationalRootCA CRT

2013թ. թողարկում`
CAofRoA CRT
NationalRootCA CRT

Հանրային հավաստագրերի տեղադրման քայլերին կարող եք ծանոթանալ “Հարցեր” բաժնի “Ինչու եմ ստանում Validation Error հաղորդագրությունը MS Office ֆայլեր ստորագրելիս” կետից:


CRL կամ անվավեր հավաստագրերի ցուցակ

2012թ. թողարկում՝
CitizenCA CRL
NationalRootCA CRL

2013թ. թողարկում՝
CAofRoA CRL
NationalRootCA CRL

Հարցեր

  • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՇՏԵՄԱՐԱՆ

  • Ինչպես ծանոթանալ Էլ.շտեմարանի ձևավորման և վարման ուղեցույցի հետ

    Էլեկտրոնային շտեմարանի ձևավորման և վարման ուղեցույցի հետ ծանոթանալու համար սեղմեք
    այստեղ:

  • Որոնք են Էլ.շտեմարանից օգտվելու քայլերը

    Էլ.շտեմարանից օգտվելու քայլերն են.
    1. Բջջային հեռախոսին SMS հաղորդագրություն ստանալուց հետո անհրաժեշտ է մուտք գործել https://erepo.gov.am/activation հղում
    2. Մուտքագրել ստացված օգտվողի անունը(օրինակ` n.kocharyan) և էլ.փոստի հասցե
    3. Էլ.փոստին ուղարկված նամակում անհրաժեշտ է սեղմել առկա հղման վրա և 2 անգամ մուտքագրել գաղտնաբառ
    4. Մուտք գործել https://erepo.gov.am հղում օգտվողի անունով և հաստատված գաղտնաբառով:

  • Ինչպես Էլ.շտեմարանում գրանցել նոր աշխատակից

    1. Անհրաժեշտ է սեղմել Գրանցել նոր աշխատող հղման վրա

    reg_1

    2. Մուտքագրել աշխատակցի Սոց.քարտը և սեղմել Որոնել
    reg_2

    3. Բացված էջում աշխատակցի “Անձնական տվյալներ”-ն անփոփոխ են և չեն խմբագրվում

    4. Աշխատակցի “Աշխատողի տվյալներ” բաժնում անհրաժեշտ է լրացնել դաշտերը, նշել “Շահառու” հատվածը և ընտրել ամսաթվերը, որից հետո սեղմել “Ավելացնել”
    reg_3

  • Որ բրաուզերն է անհրաժեշտ ունենալ Էլեկտրոնային շտեմարանից օգտվելու համար

    Էլ.շտեմարան համակարգից օգտվելու համար անհրաժեշտ է ունենալ Google Chrome բրաուզերը

  • Ինչու եմ ստանում «տվյալ օգտվողը արդեն ակտիվ է» հաղորդագրությունը

    Վերոնշյալ հաղորդագրությունը հայտնվում է այն դեպքում, երբ օգտվողն արդեն ակտիվ է, այսինքն տվյալ օգտվողն արդեն ակտիվացրել է իր օգտվողի անունը` սեղմելով էլ-փոստով ստացված հղման վրա:

  • Ինչպես վարվել Էլ.շտեմարանի մուտքի գաղտնաբառը կորցնելու դեպքում

    Էլ. Շտեմարանի մուտքի գաղտնաբառը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է մուտքագրել օգտվողի անունը և սեղմել “Forgot Your Password” կոճակի վրա:

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել Օգտվողի անունը և հանրային ծառայության համարանիշը(սոց քարտ) և սեղմել «Ուղարկել Էլ.փոստ»


    Օգտվողի անունի ակտիվացման ժամանակ ստացված էլ.փոստին ստացվում է նամակ` գաղտնաբառի փոփոխման հղմամբ: Ստացված նամակում անհրաժեշտ է սեղմել «այստեղ» հղման վրա:

    Ուշադրություն. Եթե ստացված նամակը ավելի ուշ է ընթերցվում, ապա հղման վրա սեղմելիս ստացվում է «Ակտիվացման կոդի ժամկետը սպառվել է» հաղորդագրություն: Գաղտնաբառի վերականգնումը անհրաժեշտ է սկսել առաջին քայլից:

    «Այստեղ» հղման վրա սեղմելուց հետո բացվում է պատուհան, որտեղ «Նոր ծածկագիրը» տողում անհրաժեշտ է մուտքագրել ցանկալի գաղտնաբառը և կրկնել այն «Կրկնել ծածկագիրը տողում», որից հետո անհրաժեշտ է սեղմել «Փոխել» կոճակի վրա:

    Փոփոխության բարեհաջող ավարտից հետո բացվում է մուտքագրման սկզբնական պատուհանը, որտեղ անհրաժեշտ է մուտքագրել Օգտվողի անունը և նոր գաղտնաբառը:

  • Ինչպես արտահանել գրանցված աշխատակիցների ցանկը Էլեկտրոնային շտեմարանում

    Էլեկտրոնային շտեմարանում գրանցված աշխատակիցների ցանկի արտահանման համար անհրաժեշտ է սեղմել Որոնել աշխատակից հատվածի վրա սեղմել Արտահանել CSV կոճակի վրա:
    Ցանկը հնարավոր է արտահանել ըստ ազատված աշխատակիցների, շահառուների, ոչ շահառուների` նշելով համապատասխան հատվածի վրա, կամ ամբողջ ցուցակը` որևէ հատված չնշելով:

    reg_3
    reg_3

    Արտահանելուց հետո տվյալ ֆայլը պահպանվում է CSV ֆորմատով, որն անհրաժեշտ է բացելMS Excel ծրագրով:

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԵՐ

  • Ինչ է նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիությունը և քաղաքացու ինքնությունը հավաստող փաստաթուղթ է՝ նախատեսված Հայաստանի Հանրապետության տարածքում օգտագործելու համար: Այն պլաստիկ քարտ է, որի վրա ամրագրված են անձի տվյալները:

  • Ինչ է պարունակում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը պարունակում է քաղաքացու տվյալները, տվյալների պաշտպանվածությունն ապահովող քարտին հատուկ անհատական կրիպտոգրաֆիկ բանալի, էլեկտրոնային թվային ստորագրության և նույնականացման համար հավաստագրեր:

  • Ինչ է անհրաժեշտ իմանալ նույնականացման քարտ ստանալիս

    Ուշադրություն. Նույնականացման քարտ ստանալիս անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել PIN/PUK թղթի վրա գրված Document Number թվերին: Դրանք պետք է նույնությամբ համապատասխանեն նույնականացման քարտի վրա նշված “նույնականացման քարտի համարին”: Անհամապատասխանության դեպքում դիմել անձնագրային բաժանմունք` մինչև PIN/PUK կոդերի ակտիվացում կատարելը:

  • Ինչպես վարվել երկրորդ անգամ նույնականացման քարտ ձեռք բերելիս

    1 տարվա ընթացքում նույնականացման քարտի կորստի կամ չեղարկման դեպքում, երկրորդ նույնականացման քարտ ձեռք բերելու դեպքում էլ.ստորագրության տարեկան սպասարկման վարձավճարը կատարելու անհրաժեշտություն չկա: Երկրորդ նույնակացման քարտ ստանալուց հետո անհրաժեշտ է դիմել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ` անհրաժեշտ վերաակտիվացումն ապահովելու համար:

  • Որ տարիքից սկսած անձը կարող է ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    16 տարեկանից բարձր ցանկացած ՀՀ քաղաքացի, կարող է ունենալ նույնականացման քարտ` կամավոր սկզբունքով:

  • Ինչպես ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    Քաղաքացին նույնականացման քարտ ստանալու նպատակով դիմում է ներկայացնում իր հաշվառման վայրի տարածքային անձնագրային ծառայություն:

  • Քանի աշխատանքային օրվա ընթացքում է տրամադրվում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը տրամադրվում (փոխանակվում) է դիմում ներկայացնելու օրվան հաջորդող 15-րդ աշխատանքային օրը կամ քաղաքացու ցանկությամբ առավել սեղմ ժամկետներում` գանձվող վճարի դիմաց:

  • Որն է նույնականացման քարտի ձեռք բերմանը հաջորդող քայլը

    Նույնականացման քարտ ձեռք բերելուց հետո անհրաժեշտ է գրանցվել ՊԵԿ համակարգ, այնուհետև՝ ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի առցանց համակարգ` էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելու նպատակով (տես՝ Տեղեկություն բաժինը – www.ekeng.am->Էլ.Ստորագրություն->Տեղեկություն):

  • Ինչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ հարկային ծառայության հետ գործարքի համար

    Տվյալ հարցով մոտենալ էլ. հաշվետվությունների սպասարկման կենտրոններ (Տարածքային, Խորենացի 7ա) կամ զանգահարել հետևյալ հեռախոսահամարներով`
    374 60 544 771 (Խորենացի Սպասարկման կենտրոն)
    374 0322 2 42 04 (Վանաձորի սպասարկման կենտրոն)

  • Ինչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ էլ. ստորագրությունն ակտիվացնելու համար

    ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի համակարգում հաճախորդի գրանցումը տեղի է ունենում առցանց տարբերակով և փաստաթղթերի կարիք չկա:

  • Ինչպես վարվել, եթե արդեն ունեմ էլեկտրոնային ստորագրություն (Cosign համակարգ)

    Էլ. Ստորագրության հին` Cosign համակարգը արգելափակման փուլում է: Անհրաժեշտ է անմիջապես դիմել անձնագրային տարածքային բաժանմունք և ձեռք բերել նույնականացման քարտ:

  • Կարող է արդյոք օտարերկրյա քաղաքացին ձեռք բերել նույնականացման քարտ

    Օտարերկրյա քաղաքացիներին նույնականացման քարտեր չեն տրամադրվում:
    Էլեկտրոնային ստորագրություն ստանալու նպատակով նրանք կարող են նամակ հղել cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարել 374 10 512 882 հեռախոսահամարով (տես՝ Տեղեկություն բաժինը – www.ekeng.am->Էլ.Ստորագրություն->Տեղեկություն):

  • Քանի տարի է գործում նույնականացման քարտը

    Նույնականացման քարտը տրվում է 10 տարի վավերականության ժամկետով:

  • Ինչպես վարվել նույնականացման քարտը կորցնելու դեպքում

    Նույնականացման քարտը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է դիմել անձնագրային տարածքային բաժանմունք` նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերելու նպատակով:

  • Կարելի է արդյոք նույնականացման քարտը կիրառել արտերկրում

    Ոչ, նույնականացման քարտը կիրառվելու է որպես անձը հաստատող փաստաթուղթ միայն ՀՀ տարածքում:

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԻ ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՀԱՐՑԵՐ

  • Ինչպես ծանոթանալ ID քարտերի ստորագրության ծրագրերի և օգտագործման ձևի հետ

    Խնդրում ենք ծանոթանալ Օգտվողի Ձեռնարկի հետ, տարբերակ 1.6: Ձեռնարկը պարբերաբար թարմացվում է և ներառում նոր` լրացուցիչ տեղեկություն: Խնդրում ենք պարբերաբար հետևել և հարցերի, առաջարկությունների և դիտողությունների համար զանգահարել 010 512 882 հեռախոսահամարով:

  • Ինչպես միացնել նույնականացման քարտը համակարգչին

    Նույնականացման քարտի էլ. ստորագրության կիրառման համար անհրաժեշտ է ունենալ USB Card Reader սարք, որը միանում է համակարգչին USB 2.0 պորտով:

  • Ինչ պահանջների պետք է համապատասխանի նույնականացման քարտ կարդացող սարքը

    1. Սարքը պետք է ունենա արագագործ USB միացում
    2. Սարքը պետք է համապատասխանի ISO 7816 ստանդարտին
    3. Սարքը պետք է ապահովի T=0, T=1 պրոտոկոլների համապատասխանությունը
    4. Սարքը պետք է ապահովի նույնականացման քարտի ID-1 չափի համապատասխանությունը

  • Որոնք են նույնականացման քարտ կարդացող սարքի մոդելները

    1. SCR 3310/3310 v2.0 smart card reader
    2. Actividdentity USB reader v3.0
    3. Athena ASEDrive IIIe USB reader
    4. Omnikey 3021 USB reader

  • Ինչ ծրագրեր են կիրառվում նույնականացման քարտերի էլեկտրոնային ստորագրության համար

    Նույնականացման քարտում պարունակվող էլ-ստորագրությունների կիրառման համար անհրաժեշտ է տեղադրել Cryptotech Suite և JSignPDF (PDF ֆայլերը ստորագրելու համար) ծրագրերը:

  • Ինչու եմ ստանում “Device driver was not successfully installed” հաղորդագրությունը

    Եթե նույնականացման քարտ կարդացող սարքի ծրագիրը (driver) չի տեղադրվել համակարգչում ավտոմատ կերպով, ապա համակարգչի էկրանի աջ անկյունում հայտնվում է հետևյալ հաղորդագրությունը.

    Ստորև տեղադրված է համապատասխան ծրագիը(driver).
    SCR3310 driver: SCR3xxx_V8.45

  • Ինչ ծրագրերի և օպերացիոն համակարգերի հետ են համատեղելի CryptoCard Suite Manager և JSignPDF ծրագրերը

    CryptoCard Suite և JSignPDF ծրագրերը համատեղելի են հետևյալ օպերացիոն համակարգերի և ծրագրերի հետ.

    • • Windows XP(ցանկալի է SP3)
    • • Windows Vista
    • • Windows 7, Windows 8
    • • LINUX
    • • MS Office 2003 / 2007 / 2010
    • • Adobe Acrobat, Adobe Reader 6 կամ ավելի նոր տարբերակներ
  • Հնարավոր է նույնականացման քարտի ստորագրությունը կիրառել հեռահար եղանակով (Remote Desktop)

    Նույնականացման քարտը հնարավոր չէ կիրառել հեռահար եղանակով(remote): Քարտն անհրաժեշտ է միացնել անմիջապես համակարգչին, որում պետք է իրականացվի ստորագրության տեղադրումը:

  • Ինչպես տեղադրել Cryptotech Suite ծրագիրը

    Անհրաժեշտ է ընտրել տեղադրման համապատասխան տարբերակը (Windows 32 կամ Windows 64):

    Cryptotech Suite ծրագիրը – Windows 32

    64 բիթ օպերացիոն համակարգի դեպքում, անհրաժեշտ է տեղադրել նախ 32 ` այնուհետ 64 բիթ ՕՀ-ի համար նախատեսված տարբերակը:
    Cryptotech Suite ծրագիրը – Windows 64

    Կրկնակի սեղմել CryptoCardSuite.exe ֆայլի վրա, որից հետո բացվում է հետևյալ պատուհանը: Անհրաժեշտ է սեղմել next> next> Install> Finish
    Ծրագրի բարեհաջող տեղադրման դեպքում Start Menu ցանկում ավելանում է CryptoTech թղթապանակ` բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչներով:

  • Ինչ են PIN և PUK կոդերը

    PIN (Personal Identification Number) կոդը տվյալ անձի անձնական նույնականացման համարն է: PIN -ը կարող է պարունակել թվեր և/կամ անգլերեն տառեր:

    PUK (Personal Unlocking Key) – անձնական ապաբլոկավորման բանալի, որն օգտագործվում է PIN կոդի ապաբլոկավորման համար: PUK-ը ևս կարող է պարունակել թվեր և/կամ անգլերեն տառեր:

  • Ինչպես ակտիվացնել նույնականացման քարտի PIN կոդը

    Նույնականացման քարտի առաջին իսկ օգտագործման ժամանակ անհրաժեշտ է ակտիվացնել PIN կոդը, հակառակ դեպքում առանց ակտիվացման քարտը կիրառելու դեպքում հավաստագիրը չի աշխատի:
    PIN կոդն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է միացնել Card Reader սարքը, տեղադրել նույնականացման քարտը, բացել CryptoCard Suite Manager ծրագիրը, նշել ARMID (AuthPIN) և սեղմել Activate կոճակը:

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը` Initial PUK դաշտում, PIN կոդը New PIN դաշտում և հաստատել` կրկին մուտքագրելով confirm դաշտում:

    Գործողությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK:

    Նույն քայլերը կատարել նաև ARMID(SignPIN) տողի համար:

  • Ինչպես փոփոխել Pin կոդը

    PIN կոդը փոխելու համար անհրաժեշտ է միացնել Card Reader սարքը, տեղադրել նույնականացման քարտը, մեկնարկել CryptoCard Suite ծրագիրը, նշել ARMID (AuthPIN) և սեղմել ChangePIN կոճակը:

    Բացված նախազգուշական պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել YES կոճակը:

    Նոր բացված պատուհանում PUK դաշտում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը: New PIN դաշտում մուտագրել PIN կոդը և հաստատել այն` կրկնելով confirm դաշտում, որից հետո սեղմել OK

    Գործողությունները հաջողությամբ իրականացնելուց հետո բացվում է հետևյալ պատուհանը

  • Ինչու եմ ստանում PIN blocked հաղորդագրությունը

    ՈՒշադրություն- PIN կոդը 3 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում այն բլոկավորվում է:

    PIN կոդի ապաբլոկավորման համար անհրաժեշտ է բացել CryptoCard Suite Manager ծրագիրը և սեղմել Unblock կոճակը:

    Բացված նախազգուշական պատուհանում սեղմել Yes

    Բացված պատուհանում PUK դաշտում անհրաժեշտ է մուտքագրել PUK կոդը: New PIN դաշտում մուտքագրել PIN կոդը և հաստատել այն` կրկնելով confirm դաշտում:

    Գործողությունները հաջողությամբ ավարտելուց հետո բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK:

  • Ինչպես վարվել PUK կոդը կորցնելու դեպքում

    PUK կոդը կորցնելու դեպքում անհրաժեշտ է դիմել տարածքային անձնագրային բաժանմունք` նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերելու նպատակով:

  • Ինչպես ապահովել նույնականացման քարտի PIN կոդի անվտանգությունը

    Նույնականացման քարտի PIN կոդի անվտանգությունն ապահովելու համար խորհուրդ է տրվում առաջին անգամ համակարգչին միացնելիս կատարել ակտիվացում: PIN կոդի ակտիվացման ժամանակ 3 անգամ սխալի մասին հաղորդագրություն ստանալուց հետո քարտի հավաստագիրը համարվում է անվավեր և անհրաժեշտ է նոր նույնականացման քարտ ձեռք բերել` դիմելով Ոստիկանության անձնագրային բաժանմունք:

  • Ինչպես ապահովել նույնականացման քարտի PUK կոդի անվտանգությունը

    Նույնականացման քարտի PIN կոդի փոփոխության, ապաբլոկավորման և այլ դեպքերում PUK կոդը 9 անգամ սխալ մուտքագրելու դեպքում այն բլոկավորվում է, որից հետո անհրաժեշտ է ձեռք բերել նոր նույնականացման քարտ:

  • Ինչպես համոզվել, որ նույնականացման քարտի հավաստագիրն առկա է համակարգչում

    Նույնականացման քարտը համակարգչին միացնելուց հետո աշխատանքային սեղանի աջ անկյունում հայտնվում է հետևյալ հաղորդագրությունը`

  • Ինչպես տեղադրել նույնականացման քարտի հավաստագիրը

    Եթե նույնականացման քարտի հավաստագիրը ավտոմատ չի տեղադրվել համակարգչում, ապա անհրաժեշտ է Cryptotech Suite Manager ծրագրում կրկնակի սեղմել ARMID(AuthPIN) տողի վրա, բացված պատուհանում կրկնակի սեղմել Certificate: X.509 տողի վրա

    Բացված պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել Install Certificate

    Բացված պատուհանում սեղմել Next>, նշել Place all certificates in the following store, այնուհետև սեղմել Browse կոճակի վրա

    Բացված ցանկից ընտրել Trusted Root Certification Authorities և սեղմել OK

    Բացված պատուհանում սեղմել Finish:

    Գործողությունների բարեհաջող ավարտից հետո բացված պատուհանում սեղմել OK:

  • Ինչու են բացակայում հավաստագրերի նշանները Cryptotech Suite Manager ծրագրում

    Եթե Cryptotech Suite Manager ծրագրում բացակայում են հավաստագրերի մանուշակագույն նշանները, ապա անհրաժեշտ է Cryptotech Suite Manager ծրագիրը կրկին տեղադրել (ցանկալի է այն նախապես ջնջել, համակարգիչը վերբեռնել(restart), այնուհետև տեղադրել):

    Ծրագիրը տեղադրելուց հետո համոզվել, որ հավաստագրերի նշաններն առկա են.

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2003 փաստաթուղթ

    MS Word 2003 ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, որից հետո Tools մենյուից ընտրել Options ենթամենյուն:

    Բացված պատուհանում ընտրել Security հատվածը և սեղմել Digital Signatures կոճակի վրա:

    Բացված պատուհանում սեղմել Add

    Նշել ստորագրող անձի հավաստագիրը և սեղմել OK


    Գործընթացն ավարտելուց հետո ստորագրությունը երևում է փաստաթղթի ներքևում.

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2007 փաստաթուղթ

    MS Word 2007 ֆայլերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, որից հետո Office կոճակից ընտրել Prepare-> Add a Digital Signature

    Ստորագրությունն ավելացնելու համար սեղմել OK կոճակը:


    Բացված Sign պատուհանում կարելի է անտեսել “Purpose for signing this document” տողում և սեղմել Sign.


    Sign կոճակը սեղմելուց հետո բացված CryptoTech SCP պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել Pin կոդը և սեղմել OK: Ստորագրությունը վերջնական հաստատվում է`բացված պատուհանում OK սեղմելով:

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2010 փաստաթուղթ

    Նախապես պահպանել (Save) ստորագրվող ֆայլը, այնուհետև File մենյուից ընտրել Info-> Protect Document-> Add a Digital Signature

    Ստորագրությունն ավելացնելու համար սեղմել OK կոճակը:

    Sign պատուհանում կարելի է անտեսել “Purpose for signing this document” և սեղմել Sign.

    Բացված CryptoTech SCP պատուհանում մուտքագրել Pin կոդը և սեղմել OK.
    Ստորագրությունը վերջնական հաստատվում է`բացված պատուհանում OK սեղմելով:

  • Ինչպես ստորագրել MS Office 2013 փաստաթուղթ

    MS Office Word 2013 փաստաթղթերը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նախապես պահպանել (save) ստորագրվող փաստաթուղթը:
    Այնուհետև բացել File մենյուն
    MS_Office_2013-1
    File մենյուի Info ենթամենյուից ընտրել Protect Document և սեղմել Add a Digital Signature
    MS_Office_2013-2
    Բացված պատուհանում համոզվել, որ Signing As տողում ստորագրողի անուն ազգանունն է անգլերեն մեծատառերով և ՀԾՀ-ն(սոց քարտ): Եթե տվյալ տողում այլ անուն է կամ այլ տեսքով է գրված, ապա անհրաժեշտ է սեղմել Change և ընտրել անհրաժեշտ հավստագիրը ([CCS] ANUN AZGANUN 0123456789), այնուհետև սեղմել Sign

    MS_Office_2013-3
    Մուտքագրել PIN կոդը և սեղմել OK

    MS_Office_2013-4
    Բացված հաստատող պատուհանում սեղմել OK
    MS_Office_2013-5

    Էլեկտրոնային ստորագրությունը երևում է փաստաթղթի ստորին հատվածում:
    MS_Office_2013-6

  • Ինչու չեմ կարողանում ստորագրել MS Word 2007 փաստաթղթերը

    Windօws XP Օպերացիոն Համակարգի դեպքում MS Word 2007 ֆայլեր ստորագրելիս «Your signature could not be added….» հաղորդագրություն ստանալու դեպքում անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերից որևէ մեկը.
    Word 2007
    1. MS Word 2007 տարբերակը փոխել 2010-ի,
    2. Համակարգչից հեռացնել(uninstall) ARX CoSign ծրագիրը,
    3. Տեղադրել(install) նույնականացման քարտի և հանրային հավաստագրերը(www.ekeng.am ->Էլ-ստորագրություն ->ID քարտ և էլ-ստորագրություն բաժնից):
    Եթե վերոնշյալ քայլերը կատարելուց հետո խնդիրը չի լուծվել, ապա անհրաժեշտ է զանգահարել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ` 010 512 882 հեռախոսահամարով կամ նամակ գրել cssupport@ekeng.am էլ-փոստին:

  • Ինչու եմ MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում “Your Signature could not be added to the document….” հաղորդագրությունը

    Եթե MS Office 2010 փաստաթուղթ ստորագրելիս ստանում եք վերոնշյալ հաղորդագրությունը, ապա անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերը.

    Start -> Programs -> Microsoft Office -> մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել Microsoft Office Word 2010 -ի վրա, սեղմել Properties և նշել Compatibilty: Նշել Run հատվածը (checkbox) և ընտրել Windows XP (Service Pack 3), որից հետո սեղմել OK:

    Անհրաժեշտության դեպքում նույն քայլերը կատարել Microsoft Office Excel և Microsoft Office PowerPoint ծրագրերի համար:

  • Ինչու չեմ տեսնում “Add a Digital Signature” տողը Microsoft Office 2010 Starter տարբերակում

    Microsoft Office 2010 Starter տարբերակում բացակայում է “Add a Digital Signature” տողը, ուստի խորհուրդ է տրվում տեղադրել Microsoft Office 2010 Proffesional տարբերակը:

  • Ինչպես ստորագրել MS Word փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից

    Միևնույն փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է տեղադրել 2-րդ նույնականացման քարտը կարդացող սարքի մեջ, Office կոճակից ընտրել Prepare->Add a digital Signature, և Sign պատուհանում սեղմել Change.

    Բացված հավաստագրերի ցանկից անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան ստորագրող անձի հավաստագիրը, սեղմել OK և սեղմել Sign:

  • Կարող եմ արդյոք փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը MS Office փաստաթղթերում

    MS Word ֆայլերում ստորագրության գրաֆիկական պատկեր ունենալու համար անհրաժեշտ է Insert մենյուից ընտրել Signature Line ենթամենյուն և ընտրել Microsoft Office Signature Line

    1

    Բացված պատուհանում սեղմել OK

    2

    Signature Setup պատուհանում կարելի է լրացնել առաջարկվող դաշտերը (ստորագրողի անուն ազգանուն, պաշտոն և էլ-փոստի հասցե) կամ անտեսել և սեղմել OK

    3

    OK սեղմելուց հետո բացված տողի վրա 2 անգամ մկնիկի ձախ կոճակը սեղմել և բացված Microsoft Office Word պատուհանում սեղմել OK

    4
    5

    Բացված Sign պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել Select Image և ընտրել արդեն պատրաստված նկարը (ցանկալի է ստորագրության սկան տարբերակը` փոքր չափերով)

    6

    Նկարն ընտրելուց հետո անհրաժեշտ է սեղմել Sign

    7

    Sign կոճակը սեղմելուց հետո բացված CryptoTech CSP պատուհանում անհրաժեշտ է մուտքագրել PIN կոդը և սեղմել OK

    Ստորագրության տեղադրման բարեհաջող ավարտից հետո Signature Confirmation պատուհանում անհրաժեշտ է սեղմել OK

    8

  • Ինչու եմ ստանում Validation Error հաղորդագրությունը MS Office ֆայլեր ստորագրելիս

    MS Office ֆայլերը ստորագրելուց հետո Validation Error հաղորդագրություն ստանալու դեպքում անհրաժեշտ է բեռնել ստորև նշված հանրային հավաստագրերը և տեղադրել համակարգչում:

    2012թ. թողարկում`
    CitizenCA CRT
    NationalRootCA CRT

    2013թ. թողարկում`
    CAofRoA CRT
    NationalRootCA CRT

    Հավաստագրերը բեռնելուց հետո մկնիկի աջ սեղմակով սեղմել CitizenCA հավաստագրի վրա և սեղմել Install Certificate, այնուհետև սեղմել Open
    Բացված պատուհանում սեղմել Next>
    1-1
    Նշել Place all certificates in the following store, որից հետո սեղմել Browse
    1-3
    Բացված ցանկից ընտրել Trusted Root Certification Authorities և սեղմել OK
    1-4
    Սեղմել Next> և Finish
    1-5
    Բացված պատուհանում սեղմել OK
    Քայլերի միևնույն հաջորդականությամբ անհրաժեշտ է տեղադրել նաև NationalRootCA հավաստագիրը:

  • Ինչպես ստորագրել MS Excel փաստաթուղթ

    MS Excel ֆայլերը ստորագրվում են MS Word ֆայլերի պես` միևնույն քայլերի հաջորդականությամբ:

  • Ինչու չեմ տեսնում էլեկտրոնային կնիքը MS Excel 2003 փաստաթղթում

    MS Excel 2003 փաստաթուղթը ստորագրելուց հետո էլեկտրոնային կնիքը սովորաբար չի երևում: Համոզվելու համար, որ ստորագրությունը տեղադրվել է փաստաթղթում, ստորագրելուց հետո անհրաժեշտ է փակել և կրկին բացել տվյալ ֆայլը: Եթե ֆայլի ձախ անկյունում վերնագրի մոտ առկա է [Signed, unverified] նշումը, ապա տվյալ փաստաթուղթը ստորագրված է:

  • Ինչպես բեռնել և տեղադրել JSignPDF ծրագիրը

    JSignPdf Ծրագիրը կարելի է բեռնել` հետևելով հղումը. JSignPdf_setup_1.3.0_wjre.exe
    Ծրագրի տեղադրման համար անհրաժեշտ է կրկնակի սեղմել JSignPdf_setup_1.3.0_wjre ֆայլի և ընտրել Next > Next> Next> Next> Finish:

  • Ինչպես կիրառել JSignPDF ծրագիրը

    JSignPdf ծրագիրը անհրաժեշտ է բացել Start մենյուից.
    Start-> Programs -> JSignPdf-> JSignPdf 1.3.0
    JSignPdf ծրագիրը բացելուց հետո նշել Advanced view տարբերակը:

  • Ինչպես ստորագրել PDF փաստաթուղթ

    JSignPDF ծրագիրը մեկնարկելուց հետո անհրաժեշտ է նշել Advanced View, Load Keys կոճակով բեռնել ստորագրող անձի հավաստագիրը, Input PDF file տողում Browse կոճակով ընտրել ստորագրվող ֆայլը, նշել Append Signature to the existing one, և սեղմել Sign It կոճակը:

    Բացված պատուհանում երևում է ծրագրի աշխատանքը:

    Բացվում է CryptoTech CSP պատուհանը, որտեղ անհրաժեշտ է մուտքագրել PIN կոդը և սեղմել OK:

    Ստորագրման գործընթացի վերջում Console պատուհանում գրվում է Finished. Signature successfully created, որից հետո պետք է սեղմել Close կոճակը:

  • Ինչպես բեռնել ստորագրվող ֆայլը

    PDF ֆայլը ստորագրելու համար ընտրել Input Pdf file տողի Browse կոճակը և սեղմել Sign It կոճակը:

    Ստորագրված ֆայլը արտահանվում է “_signed” վերջածանցով:

  • Ինչու չի բեռնվում հավաստագիրը` Load Keys կոճակը սեղմելիս

    Եթե նույնականացման քարտը տեղադրելուց հետո JSignPdf ծրագրում Load Keys կոճակը սեղմելիս հավաստագիրը չի բռնվում, ապա խորհուրդ է տրվում Keystore type տողում WINDOWS-MY փոխել WINDOWS ROOT -ի, սեղմել Load Keys, անտեսել ստացվող հաղորդագրությունը, այնուհետև կրկին ընտրել WINDOWS-MY և կրկին սեղմել Load Keys:

    Ուշադրություն – Խնդրի դեպքում անհրաժեշտ է ստուգել նաև համակարգչի ժամը և ամսաթիվը:

  • Ինչպես ստորագրել pdf փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից

    Միևնույն փաստաթուղթը 2 և ավելի անձանց կողմից ստորագրելու համար անհրաժեշտ է քարտ կարդացող սարքից հանել տվյալ նույնականացման քարտը, տեղադրել հաջորդ քարտը և JSignPdf ծրագրում սեղմել Load Keys կոճակը:

    Անհրաժեշտության դեպքում ընտրել տվյալ ստորագրող անձի հավաստագիրը Key alias տողի բացվող ցանկից: Input PDF file տողում սեղմել Browse կոճակը և ընտրել արդեն ստորագրված “_signed” վերջածանցով ֆայլը:
    Ուշադրություն Անհրաժեշտ է նշել Append Signature to existing one հատվածը, այլապես հաջորդող ստորագրությունը կտեղադրվի` ջնջելով նախորդը:
    Ստորագրելուց հետո անհրաժեշտ է բացել ստորագրված փաստաթուղթը և համոզվել, որ առկա է և ՊԵԿ, և տվյալ անձի/անձանց ստորագրությունները:

  • Ինչպես փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեղը PDF ֆայլերում

    PDF ֆայլերում էլեկտրոնային ստորագրության դիրքը և չափերը փոփոխելու համար անհրաժեշտ է ակտիվացնել Visible Signature հատվածը և սեղմել Settings կոճակի վրա:
    Բացված Visible Signature Settings պատուհանում սեղմելով Preview and Select կոճակի վրա` մկնիկի ձախ սեղմակով անհրաժեշտ է նշել ստորագրության չափը և տեղը էջի վրա:

  • Ինչպես փոփոխել էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը PDF ֆայլերում

    Ստորագրության տեսքը փոփոխելու համար Visible Signature Settings պատուհանում “Display” տողում անհրաժեշտ է նշել ստորև թվարկած տարբերակներից որևէ մեկը.

    1. Description only (Միայն նկարագրություն) – Այս տողը նշելով` էլ-ստորագրության տեսքում երևում է Signature Text վանդակում մուտքագրված տեքստը: Տեքստ ավելացնելու համար անհրաժեշտ է ապաակտիվացնել այդ տողի Default հատվածը:

    2. Image and description – Այս տարբերակի ընտրությամբ` էլ-ստորագրության տեսքում երևում է տեքստ և նկար: Տեքստը ավելացվում է նախորդ տարբերակի պես, իսկ նկար ավելացնելու համար անհրաժեշտ է Image տողից սեղմել Browse կոճակը, ընտրել նախապես համակարգչում պահպանված նկարը և սեղմել Open կոճակը (ստորագրության տեսքի համար անհրաժեշտ է սկան տարբերակով ներմուծել ստորագրության պատկերը համակարգիչ):
    3. Signature name and description – Այս տարբերակով ստորագրության մեջ երևում է ստորագրող անձի անուն ազգանունը և Signature text դաշտում ներմուծված տեքստը:
    Անհրաժեշտ քայլերը կատարելուց հետո անհրաժեշտ է սեղմել Close կոճակը: Կատարված փոփոխությունները կերևան էլ-ստորագրության տեսքում:

  • Ինչ է բանալիների պահոցը

    Բանալիների պահոցն այն տեղն է, որտեղ տեղակայվում են հավաստագրերը (փակ կամ բաց բանալիներ):

    Ծրագրի մեկնարկից հետո համոզվել, որ նշված է WINDOWS-MY բանալիների պահոցի տեսակը: Հակառակ դեպքում անհրաժեշտ է այն ընտրել բանալիների պահոցից (KeyStore type):

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Key alias –ը

    PDF ֆայլը ստորագրելու համար անհրաժեշտ է բեռնել տվյալ ստորագրող անձի փակ բանալին` սեղմելով Load Keys կոճակը, որից հետ հայտնվում է Ձեր բանալին:

    Եթե պահոցում կան ստորագրող անձանց այլ փակ բանալիներ, ապա անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան ստորագրող անձի փակ բանալին:

  • Ինչու եմ Load Keys սեղմելիս Key Alias դաշտում հարցական նշաններ տեսնում

    Load Keys սեղմելուց հետո Key Alias դաշտում հարցական նշաններ երևալու դեպքում անհրաժեշտ է բացվող ցանկից ընտրել ստորագրող անձի հավաստագիրը, օրինակ՝ [CSS Անուն Ազգանուն, ՀԾՀ]:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Output PDF file –ը

    Output PDF file (optional) այլընտրանքային տարբերակը նախատեսված է այն դեպքում, եթե ցանկանում եք ստորագրված pdf ֆայլերը երևան իրենց իսկ անունով, առանց _signed վերջածանցի:

  • Ինչ է reason, location, contact –ը

    Reason (Optional), Location (Optional), Contact (Optional) դաշտերը այլընտրանքային են և տվյալ դաշտերում մուտքագրվում է ստորագրության մասին լրացուցիչ տեղեկատվություն:
    Մուտքագրված տեղեկությունը պահպանվում է ելքային PDF ֆայլում` սեղմելով փաստաթղթի աջ հատվածում Signature Panel կոճակը:

  • Որ հավաստագրման մակարդակն է (certification level) անհրաժեշտ կիրառել

    Certification level տողում անհրաժեշտ է ընտրել No changes allowed տարբերակը, որը բացառում է փաստաթղթի փոփոխությունը ստորագրելուց հետո:

  • Ինչ է ապահովում Encrypted հատվածը

    Encrypted վանդակը թույլ է տալիս ապահովել pdf փաստաթղթի առավելագույն անվտանգությունը: Ընտրելով այս տարբերակը` փաստաթուղթը պաշտպանվում է լրացուցիչ` owner և user գաղտնաբառերով:

  • Ինչ է Remember passwords հատվածը (checkbox)

    Remember passwords (Հիշել գաղտնաբառերը) տարբերակը կարելի է ընտրել, եթե չեք ցանկանում մուտքագրել Ձեր PIN կոդը յուրաքանչյուր ստորագրման ժամանակ: Խորհուրդ չի տրվում կիրառել այն, եթե տվյալ համակարգիչը կիրառվում է մեկից ավել ստորագրող անձանց կողմից:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Rights հատվածը

    Encrypted տարբերակը ընտրելու դեպքում ակտիվանում է նաև Rights կոճակը, որը սահմանում է թույլատրելի գործողություններ PDF ֆայլում: Նոր պատուհան կցուցադրվի, որտեղ կարելի է սահմանել հնարավոր տարբերակներ:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Append Signature հատվածը

    JsignPdf ծրագիրը կարող է աշխատել երկու ստորագրման եղանակով: Այն լռելյայն փոխարինում է առկա ստորագրությունները նորով:
    ‘Append signature’ նշելով՝ նոր ստորագրությունը կկցվի, իսկ հին ստորագրությունները կմնան անփոփոխ:
    Այս տարբերակը չի գործում կոդավորված (encrypted) փաստաթղթերի դեպքում:

  • Ինչպես նշել ստորագրության հավելյալ պարամետրեր

    Տեսանելի ստորագրություն (Visible Signature) վանդակը նշելով՝ ակտիվանում է Settings կոճակը, որը սահմանում է տեսանելի ստորագրության պարամետրերը (դիրքը, տեղը, պատկերները):

    Page

    Էջի համարն այն համարն է (հաշվարկվում է 1-ից), որի վրա հնարավոր է ստորագրություն ավելացնել:

    Preview & Select

    Ընտրելով Preview & Select կոճակը` կարելի է սահմանել ստորագրության դիրքն էջի վրա, որից հետո մկնիկի ձախ սեղմակով նշել ստորագրության դիրքը/չափը և ընտրել Close: Համապատասխան պարամետրերը կցուցադրվեն Visible Signature Settings պատուհանում:

    Display

    Display հատվածում կարելի է սահմանել, որ դաշտերը երևան տեսանելի ստորագրության մեջ: Ստորագրության արտաքին տեսքը նկարի տեսքով սահմանելու համար display հատվածում ընտրել Image and description տարբերակը, որից հետո կակտիվանա Image դաշտի browse կոճակը: Կոճակի միջոցով ընտրել համապատասխան նկարը:

  • Ինչ է JSignPDF պարզ տարբերակը

    JSignPDF ծրագրի պարզ տարբերակով աշխատելու համար նախապես պետք է Advanced View տարբերակից բեռնել բանալիները (Load Keys), որից հետո ապաակտիվացնել Advanced View տարբերակը` պահպանելով պատուհանում ստորագրության համար անհրաժեշտ քայլերը: PDF ֆայլի ստորագրումը կատարվում է նույն եղանակով, ինչպես որ Advanced View տարբերակում:

  • Ինչպես կարող եմ ծանոթանալ անվավեր հավաստագրերի ցուցակին

    Անվավեր հավաստագրերին ծանոթանալու համար անհրաժեշտ է բեռնել հետևյալ 2 ցուցակները`

    2012թ. թողարկում՝
    CitizenCA CRL
    NationalRootCA CRL

    2013թ. թողարկում՝
    CAofRoA CRL
    NationalRootCA CRL

  • Ինչպես ստորագրել հարկային հաշիվ

    Հարկային հաշիվ ստորագրելու համար անհրաժեշտ է նշել տվյալ հաշիվը և սեղմել ստորագրել՝

    <<Ստորագրել>> նշանի վրա սեղմելուց հետո անհրաժեշտ է ընտրել ստորագրման եղանակը՝ ARX Cosign կամ ID-քարտ:

    Ընտրելով ARX Cosign տարբերակը՝ անհրաժեշտ է լրացնել այդ ծրագրին առնչվող Օգտվող և Գաղտնաբառ տողերը և սեղմել Ստորագրել:

    Ընտրելով ID-քարտ տարբերակը՝ անհրաժեշտ է նշել WINDOW-MY, սեղմել Բեռնել կոճակը և բեռնել ստորագրող անձի հավաստագիրը, PIN տողում մուտքագրել Ձեր նույնականացման քարտի էլ-ստորագրության PIN կոդը և սեղմել Ստորագրել: Տես՝ նկարը.

  • Ինչու եմ ստանում “Signature 1″ հաղորդագրությունը` ստորագրված հաշվետվությունը հարկային համակարգ բեռնելիս

    Խնդիրը պայմանավորված է ստորև նշված պատճառներից որևէ մեկով՝

    1. Ստորագրությունն ակտիվ չէ սպասարկման վճարի բացակայության հետևանքով:

    2. Ձեռք եք բերել երկրորդ նույնականացման քարտը, որի վերագրանցման համար անհրաժեշտ է դիմել Էկենգ ընկերություն:

    3. Եթե ստորագրությունն ակտիվ է , սակայն հաշվետվությունը չի բեռնվում՝ անհրաժեշտ է բեռնումն իրականացնել տարբեր բրաուզերներով (Google Chrome, Mozilla Firefox և այլն ):

  • ՆՈՒՅՆԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՔԱՐՏԻ ԸՆԹԵՐՑՄԱՆ ԾՐԱԳԻՐ

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը նախատեսված է նույնականացման քարտի տվյալներին ծանոթանալու, արտահանելու և տպելու համար՝ առանց փոփոխություն կատարելու հնարավորության:

  • Ինչպես կարելի է ձեռք բերել նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը ձեռք բերելու նպատակով անհրաժեշտ է դիմել ԷԿԵՆԳ ընկերություն`նամակ հղելով cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով: Ներկայացվում են ստորև նշված տվյալները՝

    • Կազմակերպության անվանում
    • Հասցե
    • ՀՎՀՀ
    • Բանկ
    • Բանկային հաշվեհամար
    • Տնօրեն
    • Էլ. փոստ

  • Ինչ պայմաններով է տրամադրվում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ձեռքբերման նպատակով անհրաժեշտ է մեկ օգտագործողի (միավորի) համար վճարել տարեկան 10.000 (տասը հազար) ՀՀ դրամ և կնքել համապատասխան պայմանագիր: Վճարման և ձեռքբերման կարգի մանրամասները տես՝ Նույնականացման քարտի ընթերցման պայմանագիր:

  • Ընթերցման ծրագրի արժեքն արդյոք ներառում է նույնականացման քարտ կարդացող սարքը

    Նույնականացման քարտ կարդացող սարքը ներառված չէ ընթերցման ծրագրի փաթեթում: Կարդացող սարքի ձեռքբերման նպատակով անհրաժեշտ է դիմել <<Կենսաթոշակային համակարգի իրազեկման կենտրոն>> հիմնադրամ: Կայք՝ www.epension.am, թեժ գիծ՝ 114 (մարզերից՝ 0 8000 114):

  • Ինչ ժամկետով է տրամադրվում նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի պայմանագիրը կնքվում է եռամյա ժամկետով, սակայն Լիցենզիան տրամադրվում է 1 տարի ժամանակահատվածով:

  • Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրումը

    Նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի տեղադրումը տես՝ նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագրի ուղեցույց :

    Համակարգչի տարբերակով (XP) կամ այլ պատճառներով պայմանավորված՝ նույնականացման քարտի ընթերցման ծրագիրը (setup.exe) երբեմն չի տեղակայվում ստանդարտ կերպով: Նման պարագայում անհրաժեշտ է նախապես տեղադրել ընդհանուր փաթեթում առկա DotNetFX40 թղթապանակի dotNetFx40_Full_x86_x64.exe-ն, որից հետո ընթերցման ծրագրի հիմնական setup.exe ծրագրային բաղադրիչը:

  • Նոր արտոնագրի տրամադրումը հին օգտվողներին

    Ընթերցման ծրագիրն արդեն իսկ կիրառող անձիք նոր արտոնագիր ձեռք բերելու նպատակով պետք է դիմեն ԷԿԵՆԳ ընկերություն` նամակ հղելով cssupport@ekeng.am էլ. հասցեին կամ զանգահարելով 374 10 512 882 հեռախոսահամարով:
    Արտոնագրի տարեկան սպասարկման արժեքն է` 10.000 (տասը հազար) ՀՀ դրամ:

    Նոր արտոնագիր ստացած հին օգտվողները, ծրագրի օգտագործման հետ կապված տեխնիկական խնդիրներ ունենալու դեպքում, պետք է համակարգչից հեռացնեն ծրագրի նախկին տարբերակը (1.0.0.0) և տեղադրեն նորը` 1.0.0.2:

  • ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունը

    Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունը էլեկտրոնային պայմանանշանների եզակի հաջորդականություն է, որը կցված է էլեկտրոնային փաստաթղթի հետ և օգտագործվում է ստորագրող անձին նույնականացնելու, ինչպես նաև էլեկտրոնային փաստաթուղթը կեղծիքներից ու աղավաղումներից պաշտպանելու համար:

  • Որտեղ է կիրառվում էլեկտրոնային ստորագրությունը

    Այն կիրառվում է էլեկտրոնային հաշվետվություններ հանձնելիս, ինչպես նաև ցանկացած փաստաթղթաշրջանառության ժամանակ:
  • Ինչպես կարելի է ստանալ էլեկտրոնային ստորագրություն, եթե ՀՀ քաղաքացի չեմ

    Էլեկտրոնային ստորագրույթուն ունենալու համար այլ երկրների քաղաքացիները պետք է զանգահարեն 010 512 882 հեռախոսահամարով, կամ cssupport@ekeng.am էլ-հասցեին ուղարկել անձնագրի և Հանրային Ծառայության համարանիշի (սոց քարտ) սկան տարբերակները:

  • Արդյոք էլեկտրոնային ստորագրությունը կարելի է ստանալ միայն ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ից

    Ներկայումս ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ–ն հանդիսանում է ՀՀ-ում էլեկտրոնային ստորագրություններ տրամադրող միակ հավատարմագրված հավաստագրման կենտրոնը:
  • Ինչպես է կարգավորվում էլեկտրոնային ստորագրությունը ՀՀ-ում

    2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ին ընդունված «էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» օրենքը կարգավորում է էլեկտրոնային փաստաթղթերի և էլեկտրոնային թվային ստորագրությունների կիրառման ընթացքում ծագող հարաբերությունները: Սույն օրենքը չի կարգավորում անձի ձեռագիր ստորագրության էլեկտրոնային փոխակերպումների և նմանօրինակների, ինչպես նաև դրանց միջոցով ստորագրված փաստաթղթերի օգտագործման հետ կապված հարաբերությունները:
  • Կարող է արդյոք ֆիզիկական անձն իր էլեկտրոնային ստորագրությունը օգտագործել տարբեր ընկերությունների փաստաթղթերի համար

    Ձեռք բերելով էլեկտրոնային ստորագրություն` ֆիզիկական անձը կարող է այն կիրառել մի քանի ընկերություններում` կնքելով համապատասխան պայմանագրեր հարկային և այլ ծառայությունների հետ:
  • Ինչպես տեղադրել ստորագրության էլեկտրոնային պատկերը

    Ստորագրության էլեկտրոնային տարբերակը տեղադրելու համար նախապես պետք է ունենալ ստորագրության նկարը համակարգչում, այնուհետև ընտրել և պահպանել այն CoSign Control Panel->Graphical Signatures->Login->Load Picture կոճակը օգնությամբ:
    Այլընտրանքային տարբերակ է նաև` նշել CoSign Control Panel->Graphical Signatures->Login->Capture Signature կոճակը և ստորագրել մկնիկի օգնությամբ:
  • Ինչպես վարվել պայմանագրի ժամկետը լրանալու դեպքում

    Պայմանագրի ժամկետը լրանալու դեպքում անհրաժեշտ է հետևել ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի ծանուցուներին (էլ փոստ կամ հաղորդակցման այլ միջոցներ)
  • Հնարավոր է արդյոք փոփոխել փաստաթուղթը ստորագրությունը տեղադրելուց հետո

    Փաստաթուղթը հնարավոր է ենթարկել փոփոխության, սակայն ստորագրությունը կհամարվի անվավեր:
  • Ինչ ծրագրային լուծումներ են անհրաժեշտ

    Էլեկտրոնային ստորագրության համար անհրաժեշտ է CoSign ծրագիրը, որը աշխատում է հետևյալ համակարգերում և հետևյալ ծրագրերի հետ.

    • Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
    • MS Office 2003 / 2007 / 2010
    • Adobe Acrobat, Adobe Reader

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում PKI տեխնոլոգիան

    Կրիպտոգրաֆիայում բաց բանալին մի արժեք է, որը տրվում է որոշակի հեղինակային իրավունք ունեցող կազմակերպության կողմից, որպես կոդավորման բանալի: Այն կապված է բաց բանալուց առաջացող փակ բանալու հետ: Բաց բանալիների օգտագործման համակարգը կոչվում է բաց բանալիների ենթակառուցվածք (PKI- Public Key Infrastructure):
  • Որոնք են վստահելի ստորագրությունները

    Վստահելի են այն ստորագրությունները, որոնք ընդգրկված են օպերացիոն համակարգի վստահելի հավաստագրերի ցուցակում:
  • ՀԱՐՑԵՐ ARX CoSign ԾՐԱԳՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

  • Ինչպես կարող եմ ստորագրել` օգտագործելով CoSign ծրագիրը

    Խնդրում ենք ծանոթանալ CoSign ծրագրի օգտվողի ձեռնարկի և վիդեո տարբերակի հետ CoSign video
  • Ինչու եմ ստանում Failed to select a certificate հաղորդագրությունը

    ca.gov.am սերվերի հետ կապված խնդիրների դեպքում անհրաժեշտ է Cosign Control Panel ->Client Configuration-> Appliances-> Appliances list հատվածում DNS հասցեին ավելացնել և անփոփոխ պահպանել նաև ca1.gov.am տարբերակը: Վերջինս կգործի որպես այլընտրանքային միջոց և ca.gov.am սերվերի անսարքության դեպքում ավտոմատ կերպով կապահովի անխափան աշխատանք: Տես նկարը`

    Clip Image

    Clip Image

  • Ինչու է երևում երեք պատկերակ CoSign Control Panel-ում

    ARX CoSign Control Panel-ում 3 պատկերակի առկայության դեպքում, ծրագրի կապը ca.gov.am և ca1.gov.am հասցեում գտնվող CoSign Server-ների հետ չի հաստատվել: Անհրաժեշտ է ստուգել ինտերնետի առկայությունը կամ 443 SSL պորտի հասանելիությունը (proxy server-ի կամ Firewall-ի դեպքում): Proxy server-ի դեպքում պետք է ընտրել «Enable automatic ssl detection» պարամետրը Cosign Control Panel ->User->Client Configuration մասում:
  • Ինչու է ստորագրող անձի անվան փոխարեն հայտնվում նշաններ

    Տարբերակ 1. Եթե ստորագրությունն արտահայտվել է նշանների տեսքով, ապա անհրաժեշտ է CoSign Control Panel ->Client Configuretion->Microsoft Office-> Appearance-> Settings->Reasons->Excel-Specific->Word-Specific>Miscellaneous բոլոր ենթադաշտերում ընտրել Use defaults կոճակը:

    Clip Image

    Տարբերակ 2. MS Word/Excel ծրագրերի մենյուների (Home, Insert և այլն) շարքում CoSign մենյուի բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ընտրել Insert -> Signature Line->Microsoft Office Signature Line.

    Բացվում է հետևյալ պատուհանը.

    Լրացնել անհրաժեշտ դաշտերը, սեղմել OK և ստանալ ստորագրության հետևյալ տարբերակը.

  • Ինչու է հաճախակի հայտվում մուտքագրման (login) պատուհանը

    Տվյալ պատուհանը ժամանակավորապես հեռացնելու համար Cosign Control Panel –ում անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ փոփոխությունը. ընտրել Cosign Control Panel -> Client Configuration -> Client ->Login Dialog->Set login dialog parameters դաշտը և նշել Disable login dialog տարբերակը, այնուհետև սեղմել File -> Apply(Save to Registry)` փոփոխությունները պահպանելու համար

    disable login dialog

  • Ինչու եմ ստանում “Failed to select a certificate, Bad Username or password” զգուշացումը

    Մինչև 5 անգամ սխալ գաղտնաբառ մուտքագրելու դեպքում, գաղտնաբառն ավտոմատ արգելափակվում է և հայտվում է հետևյալ հաղորդագրությունը.
    badusername
    Գաղտնաբառն ակտիվացնելու կամ նոր գաղտնաբառ ունենալու համար անհրաժեշտ է զանգահարել 374 10 512 882 հեռախոսահամարով կամ նամակ հղել cssupport@ekeng.am էլ.հասցեին:

  • Ինչու է էլ. ստորագրության ամսաթիվը (ժամը) տարբերվում իմ համակարգչի ամսաթվից

    Էլ. ստորագրության ամսաթիվը և ժամը ավտոմատ կերպով օգտագործում է սերվերի տվյալները: Եթե Ձեր ստորագրության ամսաթիվը սխալ է և չի համապատասխանում ստորագրության տեղադրման ամսաթվին կամ ժամին, ապա զանգահարեք հաճախորդների սպասարկման կենտրոն + 374 10 512 882 հեռախոսահամարով՝ ճշտումներ անցկացնելու նպատակով:
  • Ինչպես օգտագործել գաղտնաբառը ծրագրի վերատեղադրումից հետո

    Ծրագիրն առաջին անգամ տեղադրելուց հետո անհրաժեշտ է փոխել ԷԿԵՆԳ-ի կողմից տրամադրված գաղտնաբառը: Գաղտնաբառի փոփոխությունը տեղի է ունենում CoSign Server-ում, հետևաբար ծրագրի վերատեղադրելուց կամ այլ համակարգչի վրա տեղադրելուց հետո, անհրաժեշտ է օգտագործել արդեն փոփոխված գաղտնաբառը:
  • Ինչու է բացակայում Sign with OmniSign հրամանը .PDF ֆայլի աջ ենթամենյուից

    Տվյալ հրամանը կարող է բացակայել, եթե

    1. Adobe Reader ծրագիրը տեղադրվել է Cosign Client ծրագրի տեղադրումից հետո
    2. Եթե Adobe Reader ծրագիրը թարմացվել է(update)
    Անհրաժեշտ է ARX Cosign Client ծրագիրը վերատեղադրել` առանց այն նախապես հեռացնելու:

  • Ինչ է իրենից ներկայացնում ARX OmniSign printer-ը և ինչու չեմ կարողանում տեղակայել այն

    ARX OmniSign Printer-ը իրենից ներկայացնում է թվային ստորագրության վիրտուալ տպիչ, որի միջոցով ցանկացած .doc, .xls, .txt, .jpg ֆայլ վերածվում է .pdf փաստաթղթի և ստորագրվում:

    ARX OmniSign Printer-ը անհամատեղելի է Windows 7 օպերացիոն համակարգի առկայության դեպքում: Այն աշխատում է Windows XP, Windows 2000 համակարգերի հետ:

    OmniSign-ը հնարավորություն է տալիս.

    • Ստորագրել յուրաքանչյուր ֆայլ՝ օգտվելով տվյալ ծրագրի File -» Print հրամանից
    • Ստորագրել .pdf ֆայլ՝ օգտագործելով ոչ ծախսատար ծրագրեր, ինչպես Adobe Acrobat-ը

    ARX OmniSign Printer–ի տեղադրման ժամանակ առաջացած խնդրի դեպքում, այլընտրանքային տարբերակ է PDFCreator ծրագրի տեղադրումը, որը ևս հնարավորություն կտա համապատասխան փաստաթուղթը վերածել .pdf ֆայլի և ստորագրել:

  • Ինչպես կիրառել նույն համակարգչում երկու և ավելի ստորագրություն

    Երկու և ավելի ստորագրության, ինչպես նաև սկավառակների դեպքում, ծրագրի տեղադրումը կարող է կատարվել մեկ անգամ: Միևնույն համակարգչում 2 տարբեր ստորագրություններ կիրառելու դեպքում, անհրաժեշտ է առաջին օգտվողի անվամբ ստորագրելուց հետո, սեղմել Log off կոճակը Start-> Programs-> ARX CoSign -> Cosign Control Panel –ում: Այնուհետ ստորագրել միևնույն փաստաթուղթը` օգտագործելով այլ օգտվողի անուն և գաղտնաբառ:
  • Որտեղ է նշված Էլեկտրոնային ստորագրության օգտագործողի անունը և գաղտնաբառը:

    Էլ. ստորագրության օգտագործողի անունը գրված է տվյալ սկավառակի մակերեսին, իսկ գաղտնաբառը տրվում է` նույն սկավառակի հետ միասին:
  • Ինչպե՞ս ստուգել Էլ.ստորագրության հավաստագրի վավերականության ժամկետը

    Նշել Էլ.ստորագրության մկնիկի աջ ենթամենյուում Details տարբերակը: Նայել Expiration Date դաշտի տվյալները՝ էլ.ստորագրության սպառման ժամկետը: Տես՝ նկար.

    Վավերականության ժամկետը ստուգելու համար, նշել View Certificate կոճակը: Տես՝ նկար

  • Ինչպիսին է Էլեկտրոնային ստորագրության տեսքը .pdf ֆայլում և վավերանշանները

    Էլեկտրոնային ստորագրությունը .pdf ֆայլում կարող է ունենալ տարբեր ձևեր:

    Adobe ծրագրում հանդիպող ստորագրության վավերանշանները:

    Adobe ծրագրում հանդիպող ստորագրության վավերանշանները

  • Ինչպես ստուգել ստորագրության վավերացումը և փաստաթղթի փոփոխությունը

    Ստորագրության աջ մենյուից ընտրել Validate Signature ենթամենյուն: Բացված պատուհանից ընտրել Signature Properties կոճակը: Բացվում է պատուհանը` ստորագրության մանրամասն տեղեկությամբ:
  • Ինչպես ստուգել և վավերացնել Cosign օգտագործողի էլ.ստորագրությունը MS Office ֆայլերում

    Cosign օգտագործողի ստորագրությունը վավերացնելու համար` ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուից ընտրել “Validate” տարբերակը` ստանալով «V» վավերացման նշանը:

    Ստորագրող անձի տվյալները ստուգելու համար` ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուից ընտրել “Details” տարբերակը, որը հնարավորություն կտա տեսնել ստորագրողի տվյալները ներառող էլ. հավաստագիրը՝ ամրագրված համապատասխան հավաստագրման կենտրոնի կողմից:

    Not Validated

    Էլ. հավաստագրի մանրամասներին կարելի է ծանոթանալ է ներկայացված պատուհանի View Certificate կոճակի օգնությամբ: Այն ներկայացնում է հավաստագրի թողարկման ընդհանուր նկարագրությունը և վավերականության ժամկետի մանրամասները: Տես` նկարը.

    Not Validated

  • Ինչու եմ տեսնում “Not Validated Yet” հաղորդագրությունը MS Word փաստաթղթում դրված ստորագրության “Details” հատվածում

    Ստորագրության վրա մկնիկի աջ ենթամենյուի “Details” հատվածում “Not Validated Yet” հաղորդագրության դեպքում անհրաժեշտ է ներբեռնել էլեկտրոնային հավաստագիրը` կիրառելով նշված քայլերը. Cosign Control Panel->Client Configuration->CA->Install CA Certificate.

    Not Validated

  • Ինչպես ներմուծել հավաստագիրը Adobe-ի վստահված հավաստագրերի ցուցակ

    Նախորդ կետում նշված գործողությունից հետո` հերթականությամբ կատարել ներքևում ցուցադրված գործողությունները: Ընտրել Show Certificate-> -Trust->Add to trusted list: Բացված պատուհանում սեղմել OK կոճակը: Լրացնել բաց դաշտերը և հաստատել: Trusted identities
  • Ինչպես ստորագրել փաստաթուղթը Adobe Reader ծրագրով, երբ բացակայում է Sign կոճակը

    Եթե համակարգչում տեղադրված չէ Adobe Acrobat Professional ծրագիրը, ապա .pdf ֆայլերը կարող եք ստորագրել OmniSign ծրագրի միջոցով:
  • Ինչպես կիրառել էլ-ստորագրությունը Վեբ ծառայություններում

    Ստորագրության կիրառման ծրագրային միջներեսը (Signature API), Էլեկտրոնային ստորագրության ARX CoSign ծրագրի հետ միասին, ապահովում է թվային ստորագրությունների կիրառումը վեբ ծառայությունների համար:

    Այս գործառույթը, կիրառելով Վեբ ստանդարտները, թույլ է տալիս ծրագրավորողներին օգտագործել Վեբ ծառայությունները, ինչպես նաև հնարավորություն տալ ծրագրավորման լեզուներին և օպերացիոն համակարգերին փոխգործել ARX CoSign ծրագրի հետ:

    Եթե դուք օգտագործում եք էլ.ստորագրություն Վեբ ծառայությունների և SOAP պրոտոկոլների համար, դուք կարող եք հղել Ձեր նամակը հետևյալ հասցեով՝ ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ, ՀՀ, ք. Երևան, Սարյան 12, ինչպես նաև հասցեագրել էլ. նամակ cssupport@ekeng.am` ստանալու բոլոր անհրաժեշտ բաղադրիչները համապատասխան ինտեգրացիայի համար:

Էլ.Ստորագրություն

e-Signature

Թվային ստորագրությունը էլեկտրոնային թվային ձևով ներկայացված պայմանանշանների եզակի հաջորդականություն է ...

Նորություններ

  • Հայտերի ներկայացման հրավեր

    ԷԿԵՆԳ ընկերությունը և ՀՀ ֆինանսների նախարարության ՊՀ-ն հրավիրում են ընդունելի և որակավորված hայտատուներին՝ ներկայացնել փակ հայտեր էլ. փոստի համակարգի ներդրման համար անհրաժեշտ սարքավորումների մատակարարման նպատակով: Տես` մանրամասն…

  • ԷԿԵՆԳ -ը 5 տարեկան է

    ԷԿԵՆԳ ընկերությունն արդեն 5 տարեկան է: Շնորհիվ առաջատար անձնակազմի և ճկուն ընթացակարգերի, ԷԿԵՆԳ-ն արձանագրում է մեծ առաջընթաց էլեկտրոնային կառավարման ոլորտում: ԷԿԵՆԳ-ն այսօր ակտիվ գործունեություն է ծավալում և մշակում նորագույն մեթոդներ՝ միտված հավաստագրման կենտրոնի, թվային ստորագրության, էլ. նույնականացման քարտերի, անձնագրերի, էլ. առողջապահության և այլ էլեկտրոնային համակարգերի զարգացմանն ու արդիականացմանը:

  • ԷԿԵՆԳ – ԷՐԻՔՍՈՆ համագործակցությունը էլ. Առողջապահության ոլորտում

    ՀՀ Առողջապահության, Էկոնոմիկայի նախարարությունների և ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ի միջև ստորագրված hամագործակցության հուշագրի շրջանակներում ընկերությունը ստանձնել է Հայաստանում առողջապահության տեղեկատվական համակարգի ներդրման պարտավորությունը: Այս նախագծի իրականացման նպատակով 2013թ. սեպտեմբերի 17-ին համագործակցության պայմանագիր է ստորագրվել ՀՀ կառավարության, ՀՀ ֆինանսների նախարարության «Արտասահմանյան Ֆինանսական ծրագրերի կառավարման կենտրոն» ՊՀ-ի և «Էրիքսոն» ընկերության «Էրիքսոն Նիկոլա Տեսլա» խորվաթական մասնաճյուղի միջև: Ներկայումս ԷԿԵՆԳ ՓԲԸ-ն, [...]

  • Հավաստագրման Կենտրոնի գործարկում

    Տեղեկացնում ենք, որ սույն թվականի հոկտեմբերի 28-ին իրականացվեց Հավաստագրման կենտրոնի գործարկումը: Այս ենթակառուցվածքը էականորեն կբարելավի էլեկտրոնային ծառայությունների ոլորտը, ինչպես նաև կապահովի հասարակության կողմից էլեկտրոնային ծառայությունների լայն կիրառումը: Տես`ավելին…

  • Սպասարկման Համակարգի ներդրում

    Ուրախ ենք տեղեկացնել, որ Էլ.Ստորագրության ակտիվացման Առցանց Համակարգը ներդրվել է:

  • ԷԿԵՆԳ-ի վարած դասընթացը՝ ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ ուսումնական կենտրոնում

    Սույն թվականի հունվարի 24-ին ԷԿԵՆԳ ընկերությունն անցկացրեց դասընթաց` նվիրված Էլեկտրոնային ստորագրությունների կիրառմանը նույնականացման քարտերով:

  • ԷԿԵՆԳ-ի դասընթացները՝ նվիրված ID քարտով Էլ.ստորագրության կիրառմանը

    Սույն թվականի հունվարի 22 և 23-ին ԷԿԵՆԳ ընկերությունն անցկացրեց Էլեկտրոնային ստորագրությունները նույնականացման քարտերով կիրառելու դասընթացներ`